3773
Sök

tjejbilträffar/bilträffar/killbilträffar??

neckwomen_88
3 juni 2008
Trådstartare
jag som bilbyggande tjej tycker att det är jättekul och bra med forum, mötesplatser och arrangemang för oss tjejer, som komplement till "det vanliga" där 95% är killar.

det är en helt annan stämmning, - inga frågor är för dumma - man får vara nybörjade på banan - det är bilen som blir bedömd, inte utseendet - nybörjare eller proffs spelar ingen roll osv.

mvh linnea

FreddeK
3 juni 2008
Trådstartare
Lägger in en fråga i denna disskussionen som har en sammankoppling till det jag frågade förut.

Vad tycker ni tjejer om att dom flesta stora bilträffsarrangörerna använder sig av fotomodeller i väldigt små kläder som sassar runt på utställningarna då? Visst jag är inte bög och kan tycka en tjej är söt eller vacker men eggar man inte upp killarna ännu mer så det blir mer att tjejer bara ska vara sexobjekt etc och bara ska vara snygga runt bilarna?

Jäkla offtopic nu men jag är redigt nyfiken bara!

terazzi
3 juni 2008
Trådstartare
neckwomen_88 skrev:
jag som bilbyggande tjej tycker att det är jättekul och bra med forum, mötesplatser och arrangemang för oss tjejer, som komplement till "det vanliga" där 95% är killar.

det är en helt annan stämmning, - inga frågor är för dumma - man får vara nybörjade på banan - det är bilen som blir bedömd, inte utseendet - nybörjare eller proffs spelar ingen roll osv.

mvh linnea

Alla är nybörjare nån gång,oavsett om man är tjej eller kille ^^
Tycker det är bra att GirlsGoFast finns för dem gör ju nytta med.. bra intiativ ju smile

Förstår er tjejer med,antar många av er fått kommentaren: Är det din killes bil etc?
Jag tycker inte man ska va dum mot nån oavsett fråga,alla ska hjälpas åt.. vi som delar detta intresset borde hjälpas åt..
Det som är så bra med garaget,du ställer en fråga och det finns ALLTID nån som vet vad som är fel eller kan hjälpa dig smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 juni 2008
Freddeponken skrev:
Vad tycker ni tjejer om att dom flesta stora bilträffsarrangörerna använder sig av fotomodeller i väldigt små kläder som sassar runt på utställningarna då? Visst jag är inte bög och kan tycka en tjej är söt eller vacker men eggar man inte upp killarna ännu mer så det blir mer att tjejer bara ska vara sexobjekt etc och bara ska vara snygga runt bilarna?

Finns minst en riktigt lång och utförlig tråd om precis det sedan tidigare.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

FreddeK
4 juni 2008
Trådstartare
John87 skrev:
Freddeponken skrev:

Finns minst en riktigt lång och utförlig tråd om precis det sedan tidigare.

okej ska kika! snålt att du inte leta upp den åt mig!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 juni 2008
Freddeponken skrev:
okej ska kika! snålt att du inte leta upp den åt mig!

Förlåt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 752 Inlägg
4 juni 2008
Jag tror att detta bara är en språngbräda nu med att tjejerna har "egna" träffar! För att snart kommer dom in i den här mansdominerade mer o mer o kommer börja synas o ta för sig mer o mer ju längre tiden går big_smile Har fått upp ögonen mer o mer för hur pass engagerade dessa GGF tjejer är o hur mycket dom verkligen brinner för detta! smile så snart grabbar, bara att vi inser att snart kommer tjejerna o ger oss en sjuhelvetes match på träffarna;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
4 juni 2008
Freddeponken skrev:
Anna_ skrev:
Freddeponken skrev:
kan man tycka men jag backar när jag läste theangel6, tvy och Annas inlägg på förstasidan...det finns många poänger i dom inläggen!

Tack för det Freddeponken! smile

Och för den sakens skull, vem klagar för att de inte får lov att komma med sin Ford på Porsche-klubbens träffar? Alla klubbar arrangerar egna träffar och väljer att invitera de som de vill själva. Har hittills aldrig sett en diskussion på ett forum ang att div. märkes-klubbar arrangerar slutna träffar. wink

(vet att det diskuteras tjejträffar generellt, men nämner bara detta ur GGF's synpunkt)

så sant så. roll

du skrämmer mig kvinna! big_smilebig_smile

wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Diktator
968 Inlägg
4 juni 2008
hade inte folk tänkt med penisen hade inte feministiska åtgärden behövts göras... tycker tjej träffar är skit bra sätt att bevisa för alla tribel tatuerade porrpungs killar att det faktiskt funkar att ha bröst och kunna plasta kärror och sånt.

Sök