Bästa bilspel?

Lady_Milla Alecci's fästmö
26 januari 2008 · 708 Inlägg

shit ja spelade ett spel på xbox som va skitroligt när man skulle tillverka sin egen bil å allt å sen köra runt i olika städer å ute på lansväg där man kunde starta tävlingar med andra..men dessvärre komme rjag inte ihåg va den heter hm skuööe gärna vilja ha de till mitt ps2...

annars ha jag väl mest spelat grand theft auto tongue vilket jag finner rätt kul iaf haha

Senast redigerat av Lady_Milla (26 januari 2008)

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Lady_Milla skrev:
shit ja spelade ett spel på xbox som va skitroligt när man skulle tillverka sin egen bil å allt å sen köra runt i olika städer å ute på lansväg där man kunde starta tävlingar med andra..men dessvärre komme rjag inte ihåg va den heter hm skuööe gärna vilja ha de till mitt ps2...

annars ha jag väl mest spelat grand theft auto tongue vilket jag finner rätt kul iaf haha

Hahaha en brud som lirar GTA ??

O herrej-lar tongue

Har lirat GTA sen det kom ut och äger alla spelen i serien utom london 1969 expansionen.

Har du GTA:SA till PC finns det en hel uppsjö av olika mods man kan installera som gör tex att man kan styla bilar, kryssa runt på gatorna i ferraris, lira multiplayer osv.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
korffen produktions/svets och automationstekniker
27 januari 2008 · 44 Inlägg

nfs undergroung 2 på dator, och driftingen i nfs carbon eftersom det kräver lite fingertoppskänsla, "ps2".

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
===========Volvo RacingTeam============
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Det spelar ingen roll vilken bil det är du kör, det är storleken på armen som hänger utanför som e det viktiga...
Holiace
27 januari 2008 · 1 754 Inlägg

Min åsikt: Forza Motorsport 2 är det bästa bilspelet någonsin.

Grand Tourismo 4 blir kanske bättre men ändå...

Jag kan inget om allt.
Phaetoon
27 januari 2008 · 8 156 Inlägg

Bästa? Need for speed: Hot Pursuit II tror jag.
Roligaste? Grand Theft Auto: San Andreas

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mackanol
28 januari 2008 · 2 079 Inlägg

richard burns rally till ps2

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Forza_740 Hardstyle forever <3
29 januari 2008 · 522 Inlägg

Lady_Milla skrev:
shit ja spelade ett spel på xbox som va skitroligt när man skulle tillverka sin egen bil å allt å sen köra runt i olika städer å ute på lansväg där man kunde starta tävlingar med andra..men dessvärre komme rjag inte ihåg va den heter hm skuööe gärna vilja ha de till mitt ps2...

annars ha jag väl mest spelat grand theft auto tongue vilket jag finner rätt kul iaf haha

Jag gillar ochså GTA spelena, jag har GTA San anderas och GTA vice city och GTA3 till Ps2. Jag och en kompis vi har varvat GTA san andreas till ps2, en gång så har min kompis varat GTA vice city till ps2

Senast redigerat av Forza_740 (31 januari 2008)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
LocKtar Herr
29 januari 2008 · 1 722 Inlägg

Red Alert är nog det bästa. annars va ju ignition ett jävligt bra spel :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Tom Darth Vader
29 januari 2008 · 1 644 Inlägg

Ignition är hur soft som helst, dock är de inte så mycket bilar i RA 2 tongue

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Jesus_
29 januari 2008 · 23 Inlägg

forza motorsport på xbox är ett underbart spel... smile

Overmann
29 januari 2008 · 167 Inlägg

Vafan, bara en massa halvdana arkadlir som nämns ju!

Race 07 säger jag då om man är ute efter fysiken och riktig racing.
Annars tyckte jag GT Legends var mkt roligt när det kom!
Forza 2 är väl det bästa arkadliret just nu.

BMW 635 CSi (1987)
Mortalis VW-nörd?
29 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Hur kan du ens säga att forza är ett arkadlir? Slå av ABS, TCS och STM och kom o rejsa i vår liga med speciella regler för vad för uppgraderingar du får ha på bilen så ska du få se hur jävla mkt 0.1 grad på cambers gör, eller något kilo på downforce osv. De e inget arkadlir, verkligen inte!

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
29 januari 2008 · 5 650 Inlägg

gran turismo serien for life;)

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
29 januari 2008 · 5 650 Inlägg

Holiace skrev:
Min åsikt: Forza Motorsport 2 är det bästa bilspelet någonsin.

Grand Tourismo 4 blir kanske bättre men ändå...

gran turismo 4 släptes 2005 eller nått sånt men antar att du menar 5an

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Overmann
29 januari 2008 · 167 Inlägg

Mortalis skrev:
Hur kan du ens säga att forza är ett arkadlir? Slå av ABS, TCS och STM och kom o rejsa i vår liga med speciella regler för vad för uppgraderingar du får ha på bilen så ska du få se hur jävla mkt 0.1 grad på cambers gör, eller något kilo på downforce osv. De e inget arkadlir, verkligen inte!

Var inte menat med någon negativ klang alls. Känslan i Forza är det bästa jag upplevt på en konsol men någon simulator skulle jag inte kalla det. Rätta mig om jag har fel men bilarnas prestanda känns inte helt förankrad i verkligheten, utan varje bil är gjord lite godtyckligt med en mkt bra fysikmotor till grund. Om man tar Race 07 som det andra exemplet så känns ju det mkt mer som ett försök att simulera verkligheten.

Därmed inte sagt att det ena är roligare än det andra men jag tycker racingen skiljer sig en del mellan de olika spelen. Så kanske inte ett arkadlir i burnout eller outrun-bemärkelsen, men inte riktigt simulator heller.

Kan gärna vara med och köra något race i er liga, men jag har ingen ratt till 360n (inte hittat någon jag gillat tillräckligt) och då misstänker jag att man kanske är rökt? Heter "R Overmann" på live ivf.

Senast redigerat av Overmann (29 januari 2008)

BMW 635 CSi (1987)
Scorn89 Archmage of the entire universe
30 januari 2008 · 281 Inlägg

ojojoj racingspel, det var ett tag sen :S

några av dom bästa man har spelat är ju helt klart Flatout 2, Carmageddon 2 och Whiplash smile

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
budge
30 januari 2008 · 70 Inlägg

Test drive unlimited, helt klart o sen nfs carbon!
forza verkar kul.. finns det till PC??  smile

BMW 318is (1994)
Forza_740 Hardstyle forever <3
31 januari 2008 · 522 Inlägg

budge skrev:
Test drive unlimited, helt klart o sen nfs carbon!
forza verkar kul.. finns det till PC??  smile

Nej Forza finns inte till pc det finns bara till xbox och till 360, själv så har man Forza jag tycker att det är skit roligt spel till xbox man har ju kommit rätt så långt på det faktist.

Senast redigerat av Forza_740 (31 januari 2008)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
lindbergern xPuffra
31 januari 2008 · 196 Inlägg

Driver till Ps One big_smile

Senast redigerat av lindbergern (31 januari 2008)

BMW M635 (1984)
BMW M3 E30 (1987)
fegen Avstängd
1 februari 2008 · 57 Inlägg

Har nu suttit och spenderat bort min dyrbara tid på att läsa allt jävla dravvel!

men för faan, man blir ju skogstokig snart. Vilket är det bästa bilspelet? WTCC så klart. alla kategorier.
need for speed, toca, Test drive, å sån skit är för små barn som inte vet hur man kör bil och inte har tålamod. väx upp nu för faan.

........... SKÄRPNING...........

Sport eller comfort!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang