2135
Sök

styling: audi 100, vart hittar man de?

28 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
till en -90 alltså gamla modellen, släng gärna iväg ett mail om ni känner till nåt, sitter inte så ofta här

Administratör
2 981 Inlägg
12 februari 2006
Fanns ingen styling på den tiden o det som fanns till den skrattar folk åt idag tyvär. Det bästa man kan göra är väll att plocka godbitarna på V8an  eller audi 200an.

En kopp av den svarta såsen...

904 Inlägg
12 februari 2006
Men finns faktiskt kjolar till den tro det eller ej...

http://www.spoilerkit.se/index.asp?spoi … ;paket=100

De ska va gött å leva

1 432 Inlägg
13 februari 2006
Daniel T skrev:
Fanns ingen styling på den tiden o det som fanns till den skrattar folk åt idag tyvär. Det bästa man kan göra är väll att plocka godbitarna på V8an  eller audi 200an.

Från Audi V8 är det ungefär 10% av grejerna som passar till Audi 100 sad dvs inte så mycket at hurra för...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

28 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
MrVain skrev:
Men finns faktiskt kjolar till den tro det eller ej...

http://www.spoilerkit.se/index.asp?spoi … ;paket=100

vilka jävla priser för skit grejer:s

28 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
finns de inge tysk stuk grejer då? nån tysk firma måste nästan ha gått mot strömmen å byggt på audi 100

1 432 Inlägg
13 februari 2006
Vad är det den karossen heter? Har minne som en guldfisk.. Något med C är det iaf smile C4? är det rätt?

28 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
typp 44 eller c3 va ja vet, c4 är nyare, nån sån har ja inte råd med:) inte för att de skiljer så mycket i pris längre, fick i princip bilen av farsan så den är värd å kosta på lite även om den inte är populär, men planderna går i spillror nu va de verkar ;(

1 432 Inlägg
13 februari 2006
Nej nej, inga sura miner nu.. .Jag ska ta och måtta lite på polarens C3a och kolla runt lite, har PMat dig ang en grej om du har sett det? Finns dety inte just för C3 så finns det andra bilar som det kan passa ifrån vet'u smile C4 huven passar vet jag, då får du liten böserblick på den automatiskt wink Vet av en som du kan få köpa ev. smile

28 Inlägg
14 februari 2006
Trådstartare
tyvärr inte sett att jag fått nåt PM, måste blivit nåt fel, vore gryyymt om du vill hjälpa mej SpeedOfLigt, skicka pm igen annars får du nog välja att berätta inehållet i PM här istället:)... bildelar kan jag fixa själv, blir oftast billigast så tyvärr men man vet aldrig din huv kanske är jätte billig, annars kan du skicka mail på putte_coool@hotmail alt patrik.nord@utb.bollnas.se
Senast redigerat av kuBen (14 februari 2006)

28 Inlägg
14 februari 2006
Trådstartare
ingen som har nå fler tips?

Sök