5064
Sök

är obes. projekt värt något?

plattsättare!
804 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
Skulle tro att det är ungefär lika lätt (svårt) som att sälja min ombyggda 142a big_smile men ska du få nå vettiga svar kanske det är bra att berätta hur mycket du kostat på & byggt på bilen?

kostnader på bilen är runt 30-40 med alla grejer som ligger och så. det som är byggt på bilen är 940 front, igenlagda listhål, sänkt, 3tums system och vässad motor fast är obes. tyvär.

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
3 september 2008
Sälj i delar..

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

plattsättare!
804 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
Sälj i delar..

jo jag överväger det ganska kraftigt men är det verkligen lätt att sälja ett obes. chassi och olackat till någon? i så fall med motorn iofs kanske

Medlem
www.pro-racing.se

9 108 Inlägg
3 september 2008
Smajly skrev:
Sen att det är en 740 så förvänta dig inga fantasisummor.

Snarare tvärtom, intresset är såpass stort i den målgruppen att är det någon bil man skulle kunna sälja som objekt så är det just en 740.

plattsättare!
804 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Smajly skrev:
Sen att det är en 740 så förvänta dig inga fantasisummor.

Snarare tvärtom, intresset är såpass stort i den målgruppen att är det någon bil man skulle kunna sälja som objekt så är det just en 740.

jo jag tror det med får la kanske slänga ut en annons på blocket men va kan man ta för priser får räkna lite på det..

Medlem
www.pro-racing.se

9 108 Inlägg
3 september 2008
En kompis köpte ett obesiktigat 940-projekt för 6-siffrigt belopp så visst finns det potential wink

plattsättare!
804 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
En kompis köpte ett obesiktigat 940-projekt för 6-siffrigt belopp så visst finns det potential wink

hehe men då var det nog rejält ombyggt och allt jag får la sälja delar lr köra ihop ett paketpris som förhoppningsvis någon köper smile

Medlem
www.pro-racing.se

Sök