3190
Sök

Otrevlig gubbj*vel slet upp dörren, gjorde jag rätt eller fel?

Better than God \o/
1 886 Inlägg
6 september 2008
Det är vid sådana tillfällen man rusar motorn lite extra och helst offrar lite gummi. Det måste dock utföras när "gubben" är inom 40meter så han får möjligheten att komma tillbaka och bli talad till rätta...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

DFFL
9 020 Inlägg
6 september 2008
Bodegan skrev:
FireTraXX skrev:
Du gjorde rätt.
Hade sugit balle att få en vända för något sådant.

bra nog smile

Bra nog?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Hojmek
748 Inlägg
6 september 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Bodegan skrev:
FireTraXX skrev:
Du gjorde rätt.
Hade sugit balle att få en vända för något sådant.

bra nog smile

Bra nog?

ja jag håller med dig tongue

Hojmek
748 Inlägg
6 september 2008
Trådstartare
MrTurbo skrev:
Det är vid sådana tillfällen man rusar motorn lite extra och helst offrar lite gummi. Det måste dock utföras när "gubben" är inom 40meter så han får möjligheten att komma tillbaka och bli talad till rätta...

skulle garanterat fungera big_smile

SLK
610 Inlägg
6 september 2008
Liknande grej hände mig på parkeringen.

En regnig dag parkerade jag bilen på parkeringen och satt kvar i den i väntan på kompisen. En liten skitbil kommer och parkerar bredvid, ser inte att jag är i bilen och öppnar sin dörr så den slår i min backspegel. Självklart flippade jag över på 3 röda och gick ut ur bilen och tänkte nu ska ja slänga ut jäveln från bilen. Jag går ut, öppnar "hans" dörr och där inne satt en TJEJ ! Tänkte, fan nu kan ja inte slå henne så det var bara att skrika! Tjejen blev kritvit i ansiktet och åkte därifrån. Gjorde jag rätt då?

DFFL
9 020 Inlägg
6 september 2008
Bodegan skrev:
FireTraXX skrev:
Bodegan skrev:
bra nog smile

Bra nog?

ja jag håller med dig tongue

Fattar inget... :S

alminjo skrev:

En regnig dag parkerade jag bilen på parkeringen och satt kvar i den i väntan på kompisen. En liten skitbil kommer och parkerar bredvid, ser inte att jag är i bilen och öppnar sin dörr så den slår i min backspegel. Självklart flippade jag över på 3 röda och gick ut ur bilen och tänkte nu ska ja slänga ut jäveln från bilen. Jag går ut, öppnar "hans" dörr och där inne satt en TJEJ ! Tänkte, fan nu kan ja inte slå henne så det var bara att skrika! Tjejen blev kritvit i ansiktet och åkte därifrån. Gjorde jag rätt då?

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=33587
Senast redigerat av FireTraXX (6 september 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Hojmek
748 Inlägg
6 september 2008
Trådstartare
alminjo skrev:

Folk som gör så bryr sig antagligen inte om bilar eller dess skick,ellerså är dom allmänt klantiga bara.

Operatör
346 Inlägg
6 september 2008
Du äro alldeles för snäll Bodegan wink
Vet dock med mig själv att jag skulle gjort exakt som du tongue
Beror iofs på vilken bil jag sitter i.
Hade de vart forden så hade jag nog sutte kvar.. förbannade sportstolar. Hade de vart mazdan så hade jag vart så pass paff tongue

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

827 Inlägg
6 september 2008
Bodegan skrev:
Andree skrev:
svårt o säga va man hade gjort i efterhand....jag hade nog varv stoppat o sen kastat nåt på hans bil o åkt därifrån..hahaha moget värre...öga för öga tand för tand...heter det inte så?.... skit ska skit ha smile

Han gick vad jag kunde se:P

så fall skulle ja bara gasat mer för reta han o sen skrikit nåt riktigt omoget ...typ "jävla bajsgubbe" ...hahahaha

Hojmek
748 Inlägg
6 september 2008
Trådstartare
pars skrev:
Du äro alldeles för snäll Bodegan wink
Vet dock med mig själv att jag skulle gjort exakt som du tongue
Beror iofs på vilken bil jag sitter i.
Hade de vart forden så hade jag nog sutte kvar.. förbannade sportstolar. Hade de vart mazdan så hade jag vart så pass paff tongue

ja men vi Hudikbor är ju trevliga eller hur wink

Hojmek
748 Inlägg
6 september 2008
Trådstartare
Andree skrev:
Bodegan skrev:
Andree skrev:
svårt o säga va man hade gjort i efterhand....jag hade nog varv stoppat o sen kastat nåt på hans bil o åkt därifrån..hahaha moget värre...öga för öga tand för tand...heter det inte så?.... skit ska skit ha smile

Han gick vad jag kunde se:P

så fall skulle ja bara gasat mer för reta han o sen skrikit nåt riktigt omoget ...typ "jävla bajsgubbe" ...hahahaha

JA han verkar ju störa sig på bilar som står på tomgång så hade inte vart nå problem å reta han lite till:P

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 september 2008
Har en rolig historia om en liten episod på stormarknadsparkeringen, där min moster tänkte lite fel så att hennes grand vitara aut tar ett skutt in i bilen framför. Vi går ut och kollar och det syns inget på hennes bil. Men gubben snear och påstår att hans dragkrok blev sned av smällen.

Efter lite bråk där det framstår att gubben har ett par skruvar lösa och att hans krok är lika rak som när den lämnade fabriken lämnar vi platsen.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

332 Inlägg
6 september 2008
Bodegan - Jag förstår dej precis hur du kände dej då .. ja hade nog oxå vart rätt sugen på att ställa till ett rejält tjafs me gubben.
Men ska man se det i efterhand så kan det ha urartat om du skulle ha vänt tillbaka till honom .. man vet aldrig han kanske hade fått för sej att kasta nåt på din bil, knuffa in dej i bilen eller skadat dej personligen.
Så du kan ju likagärna råkat ut för både misshandel, bilskador o ett stort bråk på den där macken .. kanske att polis kommit till platsen oså. Nu tog ja väl de värsta exemplena, men man vet aldrig så jag tyckte du gjorde rätt i att åka därifrån ..

1 062 Inlägg
6 september 2008
sån är så onödigt.. jag hade fan gapat efter gubben och sagt vad fan är det med dej, eller så hade jag själv gått och smällt igen dörren på hans bil minst lika hårt som han gjorde på din bil.. då hade han nog fasen fått sej en tanke ställare...

32 Inlägg
6 september 2008
Den sista idioten är ju inte född än som sagt. Själv hade ja nog antagligen bara åkt där ifrån.

FreddeK
6 september 2008
äsch du gjorde rätt. Ett moget beteende helt klart från din sida. visst vill man strypa och ibland döda men idioter finns det gott om så det är bara att strunta i dom. Nästa gång stänger du av bilen=)

hater
656 Inlägg
6 september 2008
Måste ju erkänna det att sist någon luta sig mot min bil against my will, fick en spottlåska i trynet och då hade han tur.
MIN bil och den ger du FAN I!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
8 september 2008
Tycker gubben var den som gjorde rätt, för du har väl ändå ingen anledning att stå o puttra på tomgången? tongue

Whine whine!

1 024 Inlägg
8 september 2008
jag hade sagt, fan gör du din idiot sen hade jag dratt till han..

1 142 Inlägg
8 september 2008
Urkas skrev:
Tycker gubben var den som gjorde rätt, för du har väl ändå ingen anledning att stå o puttra på tomgången? tongue

gubben har ändå ingen rätt att slita upp dörren och skälla... tror till och med att bilen är som ens hus du får itne bara öppna som okänd hur som helst... eller är ja ute och cyklar

Sök