Någon som tränar med kosttillskott?

Grotesk
9 september 2008 · 260 Inlägg

Har man koll på maten, sömnen och tränar ordentligt då kan man fundera på kostillskott. Jag rekommenderar Gainer och Kreatin till att börja med.. Kanske Rage eller någon annan NO-produkt om man få lite extra pump och ork!

Men en tanke, vore det inte bättre att fråga på ett annat forum? wink

Saab 900 S (1990)
Widowmaker
9 september 2008 · 1 112 Inlägg

Grotesk skrev:
Har man koll på maten, sömnen och tränar ordentligt då kan man fundera på kostillskott. Jag rekommenderar Gainer och Kreatin till att börja med.. Kanske Rage eller någon annan NO-produkt om man få lite extra pump och ork!

Men en tanke, vore det inte bättre att fråga på ett annat forum? wink

Citerar förra inlägget! vore det inte mer passande i ett fitness forum eller nåt! viktväktarna.se eller så!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Tommy_F Dkv
9 september 2008 · 592 Inlägg
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Team-Adolfsson Gödseldräng
9 september 2008 · 4 529 Inlägg

ORKA TRÄNA yikes

börja jobba istället

jobbat som bonnpock hela mitt liv
hade aldrig satt min fot på ett gym för nåt år sen

en polare som tränat hela livet lyfte 80kg i bänk
jag som aldrig varit där tidigare tog 110kg utan problem

MEN
det som är bra på gym är ju att man lär sig hur man ska lyfta
jag kan inte lyfta något vidare längre då ryggen gav upp
men lyfter fortfarande mer en vad en som gymmar gör
bara fjantigt
man får muskler som ser bra ut en har fan ingen användning av dom

ESTRANDBERG88 Hojmek
9 september 2008 · 748 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
ORKA TRÄNA yikes

börja jobba istället

jobbat som bonnpock hela mitt liv
hade aldrig satt min fot på ett gym för nåt år sen

en polare som tränat hela livet lyfte 80kg i bänk
jag som aldrig varit där tidigare tog 110kg utan problem

MEN
det som är bra på gym är ju att man lär sig hur man ska lyfta
jag kan inte lyfta något vidare längre då ryggen gav upp
men lyfter fortfarande mer en vad en som gymmar gör
bara fjantigt
man får muskler som ser bra ut en har fan ingen användning av dom

Tror du att alla tränar enbart för att bli starkast snyggast osv? nej det är även grymt skönt och jag mår iaf bra av det smile

bmx
9 september 2008 · 7 100 Inlägg

de ända jag behöver när jag tränar(hojjar) är en monster big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Team-Adolfsson Gödseldräng
9 september 2008 · 4 529 Inlägg

Bodegan skrev:

Team-Adolfsson skrev:
ORKA TRÄNA yikes

börja jobba istället

jobbat som bonnpock hela mitt liv
hade aldrig satt min fot på ett gym för nåt år sen

en polare som tränat hela livet lyfte 80kg i bänk
jag som aldrig varit där tidigare tog 110kg utan problem

MEN
det som är bra på gym är ju att man lär sig hur man ska lyfta
jag kan inte lyfta något vidare längre då ryggen gav upp
men lyfter fortfarande mer en vad en som gymmar gör
bara fjantigt
man får muskler som ser bra ut en har fan ingen användning av dom

Tror du att alla tränar enbart för att bli starkast snyggast osv? nej det är även grymt skönt och jag mår iaf bra av det smile

skönt ?
sitt på ett gym å svetta arslet av sig ?
nej tack

Senast redigerat av Team-Adolfsson (9 september 2008)

pompom88
9 september 2008 · 422 Inlägg

Undra bara va ni rekomenderar för nått för att bygga på sig lite och komma upp i vikt?

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
jocke_gronberg
9 september 2008 · 4 586 Inlägg

när vi fick gå en hälsokurs på på jobbet då rekomenderade dom ett kosttillskott som ett mellanmål då vi jobbar rätt så hårt så kan säkert vara bra att ta ifall man inte tränar med

_jensa_
9 september 2008 · 37 Inlägg

kör whey 80 protein,Kreatin och Gainer

Grotesk
9 september 2008 · 260 Inlägg

pompom88 skrev:
Undra bara va ni rekomenderar för nått för att bygga på sig lite och komma upp i vikt?

Hård välutförd träning.. Glöm inte att utförandet är viktigare än vikten du lyfter! Ät ordentligt och regelbundet, mycket kolhydrater.. Och sov ordentligt!
Sen om man vill få ut lite lite mer så kan man fundera på kosttillskott, Gainer tex. bör hjälpa dig med att gå upp i vikt. MEN märk väl att kosttillskott såsom allt annat inte är mirakelprodukter, så blir inte för såld på det. Men givetvis en fördel med tex. Gainer Pro efter träningen istället för ett glas vatten....

Saab 900 S (1990)
Bostrom RS
9 september 2008 · 886 Inlägg

Kolm skrev:
Jag tränar Gym 5 ggr i veckan + Thaiboxning 2 ggr i veckan, ibland fler ggr på samma dag. Så jag kör protein. Gainer är för personer som vill bli feta, inga rutor, bara ta tunga vikter. Jag rekommenderar Whey 100 eller whey80 och KREATIN. Kreatin är troligtvis det enda kosttillskott där du känner och ser skillnaden, träna hårt och seriöst. Är du svag nu när du börjar ska du köra 6or och gärna med nån som är starkare än dig själv. Skippa flummet och kör din grej, jämför dig inte för mycket med alla andra, det kan slå ner dig. Du tävlar bara mot dig själv...

Kör minst 4 ggr i veckan, jag rekommenderar 4-5 + löpträning. CLA, Protein, Nån Omega-3 och Kreatin uppladdningsfas 1 vecka. Fan va stark du kommer bli wink

Öh...för att få muskler behöver man fett roll

Focus RS
Bostrom RS
9 september 2008 · 886 Inlägg

85an skrev:
Det är individuellt vad som funkar, t.ex Kreatin monohydrat funkade riktigt bra för mig men två polare märkte inte av nån effekt.

Bara testa vad som funkar för dig, gainer pro och whey 80 är givet om du inte orkar laga mat, och billigt. Rapid creatine och HMB kapslar funkar bra det också plus lite koffein. Kolla bara om du har några hjärtproblem i släkten innan du proppar i dig för mycket koffein/kreatin/efedrin osv..

Om man inte orkar laga mat och tar kosttillskott istället är man lite fel ute?

Focus RS
johanhhh
9 september 2008 · 396 Inlägg

Jag kör 4 gånger i veckan på gymmet. Jag dricker whey 80 hallon ( går utmärkt att blanda med vatten) och Creatine. Tycker att du borde köra på det.

torpis Forummoderator
9 september 2008 · 10 572 Inlägg

Fyb skrev:
Ingen som använder kosttillskott?

Kosttillskott käkar du när du inte kan tillgodose kroppen med tillräklig energi genom vanlig mat. "typ"

Träningssätt betyder oerhört mycket mer än vilka pulver du stoppar i dig, iaf första åren innan du lärt dig grunderna för hur din kropp svarar på olika träning.

detta utifrån min erfarenhet

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
eriico
9 september 2008 · 130 Inlägg

kreatin funkar på vissa personer, men var lite uppmärksam på vad du köper. kreatin är inte så snällt mot levern. du lär väl inte dö av det, men om man anväder det i flera år så tror jag personligen att det inte är så nyttigt.

Having sex with a pregnant girl is like filling gas into a wrecked car.
Volkswagen Golf GTD "dieseltröskan" (1992)
Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
9 september 2008 · 301 Inlägg

alltså skall du precis börja med att träna så skit i alla tillskott å grejer.. du kommer öka sjukt mycket dom första månaderna ändå.. men däremot så kan jag rekomendera att köra efter ett tränings sätt.. kallas max-ot och det hittar på på www.ast-ss.se körde detta innan när jag tränade mycket, och resultaten var riktigt bra

sen när du väl kommit in i träningen osv så kanske du är sugen att testa några tillskott, GLUTAMIN tycker jag är bra, bättre återhämtning, och iaf jag tappade suget efter godsaker mm.. smakar förjävla konstigt.. men d kan beror på att jag åt pulvret med sked istället för att blanda med vatten ;P snabbare att få ner skiten då haha.. KREATIN funkar åxå, med det är inget man skall köra med hela tiden.. å bli inte förvånad om du sväller upp som en ballong dom första veckorna.. du kommer bina sjukt mycket vatten med kreatinet..
sen så finns d ju tusen olika prestanda höjare..

RAGE.. tycker jag funkar.. man blir segare och klarar mer, men jag känner ingen energi kick av det? känner mig lika slö som vanligt.. bara att när man väl lyfter så klarar man mer än man var beredd på.. å sen skall vi inte prata om det jobbiga stickandet överallt precis när man tagit det hahah.. som nån gör 1000nålar på HELA kroppen.. bakom öronen är jobbigast hahaha

sen har jag provat en del andra från ast gymgrosisten mm.. men har bra erfarenhet av ast.. dom har bra grejer även om dom är lite dyrare..

lycka till!!

Sarge
9 september 2008 · 2 337 Inlägg

Inga kosttillskott här. Bara gammalt hederligt slit tongue

JaZoR Team RmR
9 september 2008 · 393 Inlägg

säger som potkin http://www.ast-ss.se/   finns inget bättre . gå in och regga dig där och börja läs deras 12 veckors program du kommer vara helt såld på max-ot sen big_smile

pumpan Dalarna
9 september 2008 · 156 Inlägg

Ellertz skrev:

Sebban89 skrev:
Testat Rage innan du drar till gymmet det är grymt wink Efteråt kör jag gainer Megamass 2000 är riktigt gott och ger bra resultat.

hehe mm rage är grymt smile ja vart dock knäpp i huvet av det, blir nästan aggressiv av det.. tongue

låter som anabola! då blir man agresiv osv....

Dalarna
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang