Sista April var en jävla supa kväll vakna och hör att man fick sms, där stog att någon på garaget vela köpa mina 18" R fälgar. Så jag sålde dem för priset jag fick, sen kolla ja på blocket om de fanns billiga COMET 17" fälgar, visst fan fanns de det också, 2500 kr för 4st lite kantstötta men ska ändå blästras o lackas till mörkare färg med ! Däcken var som nya på 2 st, dem andra var halv dåliga. Men jag är nöjd för detta pris iaf
HAR MINDRE FÄLGAR FÖR ATT DE SKA DRIVA LÄTTARE FÖR DRIVAXLARNA, BLIR KUL TILL 450 HK SENARE
Så har också pengar över ifrån 18" tassarna kvar, blir att köpa bakstötfångare för dom, så man kan bygga klart avgassystemet
Nu börja de lira till igen i GARAGET !
Någon som vet vilken mörkare färg på fälgarna ? Kom med förslag !
Hoppas inte bilen blir så jävla hög nu bara, för kommer jag sänka bilen mer så kommer avgassystemet slå i bakaxeln eller annat Lite synd.
Ska fan ut och kika hur ja ska lösa detta, kan inte sova bara ligger o tänker på saken HEHE. Får kanske höjja upp de lite mer (PUST) Har precis byggt nytt, men inte ens klart, men en ändå
Var ute till garaget och kika hur det skulle se ut med COMET Racing fälgarna. Ser jävligt lämpligt ut eller mer snyggare ! Kan tänka mig att sänka bilen både fram o bak. Men de dumma är att då kommer avgassystem slå i kanske Så jag vet inte. Någon som vet om de märks mycker när man sänker lite extra, att bakaxel åker upp mera ?
Får ta och sänka den senare, sen får vi se om de slår i, de kommer inte göra de när jag kör sj kanske, men där emot när någom sitter där bak !
Bilderna ser ni hur jag menar !
NATTI NATTI.
17" COMET Racing fälgar på ! Vill ha dem mkt mörkare. Sänkning kommer också ! ??
17" COMET Racing fälgarna på. Sänkning kanske ?
COMET ÄR LÄCKERT DET ! (CLEANT) Sänkning ?
COMET FÄLGar. Sänkning ?
Här har jag förklaringen vrf ja inte kan sänka mera ? Är de bakaxel som kommer skjuta upp sig mera eller ?
Du byter bara vinkel på bakaxeln när du sänker den sitter ju fast i framkant, tajt är och blir det alltid med avgassystem=)
Jag vet inte om det var i din tråd eller en annan tråd jag nämde om den öppna WG:n. Några synpunkter: 1) Snuten, SBP. 2) Sotar/oljehinna på rutan 3) Det försvårar mappningen om du ska göra det på gatan eftersom det kommer låta en himla massa så man har svårt att höra spikningar.
Men jag förstår din tanke, det är fränt, absolut men jag vet inte om det är värt det på en bruksbil?:S
Du byter bara vinkel på bakaxeln när du sänker den sitter ju fast i framkant, tajt är och blir det alltid med avgassystem=)
Jag vet inte om det var i din tråd eller en annan tråd jag nämde om den öppna WG:n. Några synpunkter: 1) Snuten, SBP. 2) Sotar/oljehinna på rutan 3) Det försvårar mappningen om du ska göra det på gatan eftersom det kommer låta en himla massa så man har svårt att höra spikningar.
Men jag förstår din tanke, det är fränt, absolut men jag vet inte om det är värt det på en bruksbil?:S
Haha de låter göt de gör det Besiktar med original saker, snuten får göra vad han vill de är inte min uppgift bara.
Men med mappning vet jag inte hur ja ska lösa. Men grenröret säljs direkt när vintern börja närma sig, då ja har en ska köpa de, sen bygger jag ett nytt. HX40 turbo ska på då med, vet du någon som har en HX40 ?
Haha de låter göt de gör det Besiktar med original saker, snuten får göra vad han vill de är inte min uppgift bara.
Men med mappning vet jag inte hur ja ska lösa. Men grenröret säljs direkt när vintern börja närma sig, då ja har en ska köpa de, sen bygger jag ett nytt. HX40 turbo ska på då med, vet du någon som har en HX40 ?
/joas
Poliserna är på G som satan numera, regbes är ingen höjdare.. Här nere är kaos nu, häxjakt på streetracers.
/joas
Poliserna är på G som satan numera, regbes är ingen höjdare.. Här nere är kaos nu, häxjakt på streetracers.
lidspeed brukar ha begagnatturbos.
Jo jag har nog gört att poliserna inte är allt för snälla där nere, de är ju de som är synd alltså. Men kör man lugnt, och gasar på rätta ställen så är de lugnt. Som många andra i stan hemma, dem tävlar likson inne i stan alltså. Blir liksom så jävla förbanad alltså
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D