Snoogiloo skrev:
Jag har läst mycket om att Plus och Lågnivå kablarna ska dras på olika sida av bilen pga störningar.
Räknas kablarna som man drar från slutsteg till dörrarna som lågnivåkabel? och isåfall hur ska jag dra dom så att de inte blir störningar?
Tänk på att få så hög nivå som möjligt från huvudenheten och justera Gain nivån på så hög volym som möjligt men fortfarande med "ren signal" vanligvis runt 75-90% av stereons volym.
Detta för att undertrycka störningar i lågnivåkabeln
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?