Hampusforsberg skrev:
Hejsan
Har funderat på att bygga om ljudbygget i golfen nu.
Men vill ha lite tips och råd, vad ni tycker kan bli bra osv osv.
Så här ser det ut nu i skuffen, funderar på om ja ska sätta in lite små högtalare eller någon sånt.
Eller vad tycker ni?
Alla förslag är viktiga:)
Tipsa genom bilder, text och allt möjligt:)
Bild på bygget
http://i33.tinypic.com/2rlzo5s.jpg Tacksam för svar
Skippa 6*9 du vill bara ha bas bakifrån, låter ju skit med högtalare i hatthyllan.
Menar du att du ska få bagaget ledigt till att lasta i eller vill du bygga nytt bara?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?