6282
Sök

Ljudbygge Golf

259 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#1
Hejsan
Har funderat på att bygga om ljudbygget i golfen nu.
Men vill ha lite tips och råd, vad ni tycker kan bli bra osv osv.

Så här ser det ut nu i skuffen, funderar på om ja ska sätta in lite små högtalare eller någon sånt.
Eller vad tycker ni?

Alla förslag är viktiga:)
Tipsa genom bilder, text och allt möjligt:)

Bild på bygget
http://i33.tinypic.com/2rlzo5s.jpg

Tacksam för svar

NoFuckNoRide

plattsättare!
804 Inlägg
8 september 2008
#2
bygga om hathyllan och slänga dit 2 8tums basar kanske lr 6x9or? förhöjer mycket det

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

259 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#3
Blomsterberg skrev:
bygga om hathyllan och slänga dit 2 8tums basar kanske lr 6x9or? förhöjer mycket det

okej, joo ja har ju hatthyllan liggandes med 2x6,9" som sitter där i.
Men är rädd för att basljudet ut i coupen försvinner då?

NoFuckNoRide

1 785 Inlägg
9 september 2008
#4
Hampusforsberg skrev:
Hejsan
Har funderat på att bygga om ljudbygget i golfen nu.
Men vill ha lite tips och råd, vad ni tycker kan bli bra osv osv.

Så här ser det ut nu i skuffen, funderar på om ja ska sätta in lite små högtalare eller någon sånt.
Eller vad tycker ni?

Alla förslag är viktiga:)
Tipsa genom bilder, text och allt möjligt:)

Bild på bygget
http://i33.tinypic.com/2rlzo5s.jpg

Tacksam för svar

Skippa 6*9 du vill bara ha bas bakifrån, låter ju skit med högtalare i hatthyllan.

Menar du att du ska få bagaget ledigt till att lasta i eller vill du bygga nytt bara?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

259 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#5
dbjanoz skrev:
Hampusforsberg skrev:
Hejsan
Har funderat på att bygga om ljudbygget i golfen nu.
Men vill ha lite tips och råd, vad ni tycker kan bli bra osv osv.

Så här ser det ut nu i skuffen, funderar på om ja ska sätta in lite små högtalare eller någon sånt.
Eller vad tycker ni?

Alla förslag är viktiga:)
Tipsa genom bilder, text och allt möjligt:)

Bild på bygget
http://i33.tinypic.com/2rlzo5s.jpg

Tacksam för svar

Skippa 6*9 du vill bara ha bas bakifrån, låter ju skit med högtalare i hatthyllan.

Menar du att du ska få bagaget ledigt till att lasta i eller vill du bygga nytt bara?

jag vill båda ha plats och bygga "ut" lådan ibak, ja tänkte om ja skulle bygga något vid sidan om 12" som sitter i nu, och även 2 sidopaneler också.

men vet inte riktigt vad jag ska ha för högtalare mer isf ibak tsm med 12"

Tänkte även om ja skulle sätta i nån Dvd skärm ibak, o diod/neon ljus osv,
Vill bygga ett snyggt bagage bygge med bra ljud
ifall man vill ställa ut bilen så småningom

NoFuckNoRide


Sök