pattilatti2 skrev:
tja..
hur kopplar ja halvljuset så de lyser tsm me hel..har h7dubbla...
så halvljuset lyser samtidigt när ja switchar över till hel dvs..
med ett relä men hur är själva kopplingen..
det är xenon h7kitt dvs..
Vore lite tydligare om du skriver "tillsammans med" istället för "tsm me". Språket här på garaget är så dåligt ibland att man knappt kan läsa ut vad skrivaren menar.
Och varför ska du ha halvljus kombinerat med hel?
Montera ett relä och koppla påslaget till utgången på helljuslampan då tänds halvljus även vid helljus
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?