wildboy_87_ skrev:
Boostrider skrev:
Finns ingen bas som är bäst. Beror ju helt på va du är ute efter. Bastryck eller finlir eller något mitt emellan. Sen beror de på bil, låda, steg, hu.
De finns mycke mer prisvärda och bättre basar för den pengen.
Är inte expert själv på detta men försöker få nån pli på de.
Säger som många andra gör. Mds är dyrt och spelar i regel sämre än va andra märken gör i samma prisklass.
Men kolla in Nardik.se dbakuten.se brl.se
Har fastnat för dls och jbl. tycker de ä bra ljud för pengarna.
Nu har ja sagt mitt och inväntar proffsens svar. Så får vi se hur duktig ja va på detta. Försöker ju iaf

Mds är dyrt och spelar i regel sämre än va andra märken gör i samma prisklass.??? skitsnack jag har spelat ifrån ngra dls basar innan när jag hade 2 st 10" mds för 1000 kr. dls basarna hade kostat mycke mer
men säg vad för musik du vill lyssna på, vilken låda du vill ha, och vilken bil den ska sitta i, ska du ha 2st lr 1??
mvh
Nu är ja ju absolut inget proffs på billjud men bra intresserad iaf. Min bil ska inte spela högt å vibrera mest. Min ska ha fin klar bas. Ska köra finlir alltså. Tycker själv inte att mds då ä nått å hurra allt för mycke över. Har dock inte lyssnat på allt för mycket från deras sortiment.
Dls har ganska bra ljud till vettig peng. Jbl har ja hatt en del och vart jättenöjd med. Dls har alltid drivit mina basar men nu blir de troligtvis rf då de blir billigare.
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet