Kommer jorden gå under imorgon?

KimVsWorld Mästare
20 november 2008 · 2 947 Inlägg

Ramrod skrev:

blacken skrev:

Ramrod skrev:
Ehhh...??   Vem hade rätt?

Ehh? dom har ju inte kunnat köra det ännu. skiten rasade för dom ju, så dom kommer att prova senare när dom har lagat heliumläckorna..

Jasså...??  Helium läckor.. hmm De kanske själva smaka lite helium. Det är ju ganska roligt att sniffa helium.. har jag hört big_smilelol

Sniffa helium, ja! Sägs vara bra för lungorna också... hm... hmm

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
xorox_88 Smack that ass!!
20 november 2008 · 2 953 Inlägg

KimVsWorld skrev:

Ramrod skrev:

blacken skrev:

Ehh? dom har ju inte kunnat köra det ännu. skiten rasade för dom ju, så dom kommer att prova senare när dom har lagat heliumläckorna..

Jasså...??  Helium läckor.. hmm De kanske själva smaka lite helium. Det är ju ganska roligt att sniffa helium.. har jag hört big_smilelol

Sniffa helium, ja! Sägs vara bra för lungorna också... hm... hmm

väldigt bra att sniffa helium då de inte är så himmla bra då de ersätter luften så man inte kan andas utan att märka av det typ

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
blacken
20 november 2008 ·

xorox_88 skrev:

KimVsWorld skrev:

Ramrod skrev:
Jasså...??  Helium läckor.. hmm De kanske själva smaka lite helium. Det är ju ganska roligt att sniffa helium.. har jag hört big_smilelol

Sniffa helium, ja! Sägs vara bra för lungorna också... hm... hmm

väldigt bra att sniffa helium då de inte är så himmla bra då de ersätter luften så man inte kan andas utan att märka av det typ

Tydligen så går det, när man dyker riktigt djupt, så har man kväve/heliumblandning i tuberna.
Och man får en riktigt cool röst på köpet..big_smile

Senast redigerat av blacken (20 november 2008)

doch Avstängd
27 april 2009 · 268 Inlägg

Vad sägs om att projektet startar runt oktober i år och att Nostardamus predikar något som kommer plåna ut all existens på jorden och att hela galaxen kommer förrändras? big_smile

Ska man vara på sin vakt eller inte?.. Bra fråga.. Dom där "Anti Large Hadron Collider" säger att enligt Einstein så kommer de bli ett svart hål...

Och CERN säger att Einsteins teorier påpekar att de aldrig blir ett svart hål...

Vad ska man tro på?

//För att ett svart hål ska skapas så krävs en proton stjärna... En proton stjärna är 1000 gånger större än en vanlig stjärna.. Och en vanlig stjärna är 100-1000 gånger större än våran sol... och våran sol är tusen gånger större än jorden... Och LHC och dess lilla experiment är ju som ett nål-hål i en badboll...

Och ett svart hål skapat av en proton stjärna (1000 gånger större än en stjärna) blir knappt större än Stockholm city... Så skulle ett sådant fenomen varit beroende på storlek.. Så kan vi vara lugna...

Men...En start av ett svart hål ska vara själva fenomenet...


Själv tycker jag att vi borde lägga ner... Ett experiment är aldrig något med förklarat med ett resultat.
Så oavsett vad så vet vi inte... jag säger inte att de kommer bli ett svart hål... De kanske inte blir så...

Men va på säkra sidan o riskera inte... Dock en sak till.. 50 år och 7000 forskare... 35 år av kalkylering av risker.. och 15 år av byggnad under tiden som risken räknas ut... 50 års fundering.. Leder de till förintelse?... De får vi se...

Hade varit kul om vi plockade in en t.ex biologi/fysik lärare/vetenskaps man... Alltid kul o läsa era åsikter..!

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
VolvoXet Bas älskare
27 april 2009 · 716 Inlägg

Dom verkar tycka de är kul att ställa miljarder liv på spel.

Volvo 744 (1988)
nuffe I brist på annat :)
27 april 2009 · 526 Inlägg

Akta er! JORDEN GÅR UNDER!! Altt som står i tidningen är ju sant till punkt och pricka!!

Jag vet inte vad ni ska göra med eran sista tid men jag ska i alla fall gå och råna en bank big_smile

r2d2artur
27 april 2009 · 283 Inlägg

Ska man inte se till att folk på planeten har det bra innan man ska försöka återskapa "Big bang"
Hur många måste gå hungriga och hemlösa för just detta?

Dagge88
27 april 2009 · 629 Inlägg

vem bryr sig om den där big bang snurran nu, Svinpesten är nya domedags saken nu.

Senast redigerat av Dagge88 (27 april 2009)

Mröh
Ford Galaxie "Fårrden" (1970)
Volvo 855 "T5r" (1995)
Opel Rekord (1982)
expect1991
27 april 2009 · 1 814 Inlägg

GAMMAL TRÅD!

Och nej, svinpesten är lika hypad som fågelinfluensan och SARS.

nuffe I brist på annat :)
27 april 2009 · 526 Inlägg

expect1991 skrev:
GAMMAL TRÅD!

Och nej, svinpesten är lika hypad som fågelinfluensan och SARS.

Hade till och med glömt bort SARS.... Nej, det som media målar upp på löpsedlarna är BRA MYCKET mindre allvarligt, visst är
det allvarligt men media altså, FY F*N säger jag bara...

Förstår att TPB inte bjöd in vissa medier till deras presskonferanser, det är för övrigt dessa medier som skrivit minst om TPB
efter rättegången. Ex. Aftonh*ran, Metro och TV4....

blacken
27 april 2009 ·

Vad sägs om att projektet startar runt oktober i år och att Nostardamus predikar något som kommer plåna ut all existens på jorden och att hela galaxen kommer förrändras?

Han "predikar" det som står i Johannes uppenbarelse i Nya Testamentet..

Ramrod
27 april 2009 · 674 Inlägg

Hoppas det blir ett svart hål... då slipper jag betala mera skatt...!

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
blacken
28 april 2009 ·

Ramrod skrev:
Hoppas det blir ett svart hål... då slipper jag betala mera skatt...!

Skulle inte tro det. Du kommer bara att få betala "svart hål skatt" helt enkelt..lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang