skruva i stötfångaren, ja tkr de blir snyggast monterat på de sättet plus att risken att nån ska sno dom är mindre då man inte kommer åt att lossa bultarna utifrån. Nackdelen är ju om du plockar bort dom att du får 3 hål o stötfångaren men de är ju en annan femma ..