14 februari 2006
Trådstartare
Hej.
Har nu hittat en fälg som jag tror passar fint till bilen.
![http://www.svenskafalg.se/program/falgar06/bilder/stora/tsw_black_ice.jpg]()
Så svara gärna och länka om ni har dem så man får se hur de gör sig monterade.
Om någon känner sig sugen att Photoshoppa med den och bilen så skulle det vara kul.
Annars. Åsikter om att ha de fälgarna till sommaren 19"?
Edit: jag vet att det är 4 bult på bilden men de finns inte i 19" heller så det blir att beställa extra.
mvh
/Martin
Senast redigerat av Martin 9-3 (14 februari 2006)
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg