5645
Sök

slutstegsfråga....

stahre
10 september 2008
Trådstartare
#1
tja. om jag redan kopplat in mitt slutsteg och kört det på en 12" bas ett tag kan jag inte #göra om inspelningen" va? Är rädd att jag inte gjort rätt, eller jag har väl inte gjort nåt egentligen för att spela in det. Kopplade in det och i min iver körde jag bara på så att säga..

mvh

4 554 Inlägg
11 september 2008
#2
låst, dålig rubrik. läs rubriksanvisningarna och gör om mvh


Sök