6788
Sök

fel på lyset

herr
321 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
#1
har ett problem med lyset på min 740 -91. om jag har ratten som man ställer lyset med på nollan så lyser bara halvljuset, vrider man på parkeringsljuset så lyser det också som det ska. vrider man sen den till höger där den ska vara när man kör lyser INGENTING:mad:, inte ens instrument panelen lyser. jag provade att byta ut K-säkringen, och ratten man ställer lyset med, men ingenting har gjort nån skillnad. dessutom ska jag besikta bilen snart och jag börjar få panik.
jag är ytterst tacksam för alla tips, för jag står rådlös:(
Senast redigerat av bjornt (12 september 2008)



Sök