5 april 2010
Trådstartare
update 5/4tjenare
ihelgen så har det ju varit elmia som ni alla vet så jag var borta fredag till lördag. men i söndags och idag blev det mek bland annat lättning av bilen

igår så tog jag och magnus tag i att börja riva ur min asfaltsmatta. den ska nu lättas ordentligt

dock åker inte takluckan ur

men iaf för att få bort asfaltsmattan fick jag ett tips att man ska använda en kolsyrebrandsläckare så stelnar asfaltsmattan och då kan man bara bända bort den. och jag kan bara säga vilken jävla klockren ide lossna hur enkelt som helst. dock räckte inte den brandsläckarn till hela så vi ska testa med torris under veckan o se om de går lika bra

kmr bilder på detta

har rivit de gamla bränsle ledningarna pga att jag ska bygga ett nytt bränsle system
köpte mig nämligen en fuelcell under elmia helgen så nu blir de lite mer race över de hela
gamla tanken är på utgång. sedan ska de byggas fästen osv här i bak för andra pumpa osv.
har börjat maskera motorrummet nu för lack, snart klar med detta.
en liten bonus bild på en humor plansch:Pdet var allt för idag, imorgon fortsätter jag med maskeringen osv så jag kan få de primat och sedan är det ur med tanken som gäller och innertaket sen blir de BUR för hela slanten

mvh stångberg