5439
Sök

bilförsäkringar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
fan va less jag blir på dessa försäkringar... tänkte ställa på 240n nu men det går ju fan inte försäkra skiten på en fredag kväll, och utan försäkring så går det inte ställa på den...

borde väll för fan gå att försäkra en bil dygnet runt mad

jävligt onödigt tråd jag vet, men vart bara så irriterad så jag ville skriva av mig lite hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
12 september 2008
Ställ på den imorgon då? vad e problemet?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
problemet är att jag vill ställa på den ikväll.... vore inge kul att åka dit... har kört en par veckor med den nu, men nu känns det som jag vill börja köra lagligt så man slipper böter och skit smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
12 september 2008
_Glenne_ skrev:
problemet är att jag vill ställa på den ikväll.... vore inge kul att åka dit... har kört en par veckor med den nu, men nu känns det som jag vill börja köra lagligt så man slipper böter och skit smile

fint om du skulle råkat blivit vållande i en olycka...

2slow

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
jpp, det vore nått det... eller inte... därför jag vill ställa på och försäkra skiten smile

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
12 september 2008
Du kommer på en fredagkväll efter ett par veckor att du vill börja köra lagligt? herregud.

2 665 Inlägg
12 september 2008
Om du kört några veckor vad gör en kväll mer eller mindre.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
nu är det inte de det hela handlar om... det jag vart irriterad på var att jag inte kunde försäkra den på en fredag kväll, tänk om jag skulle åka igenom halva sverige för att köpa en avställd bil en fredag/lördag kväll, så vill jag ställa på den och försäkra innan jag kör den hem, då går ju inte det heller....

sen en skum sak till... försäkringsbolaget sa idag att jag inte kunde försäkra bilen om den inte va påställd, och vägverket säger att jag måste försäkra bilen innan jag kan ställa på den... hur fan går det ihop? roll

Muttley
12 september 2008
du som skrivit 4500 inlägg på forumet borde också veta var du hittar bloggen smile.

stora problem liksom, försäkra den när de öppnar igen istället.

4 571 Inlägg
12 september 2008
Ta det i bloggen.

Skriv om dina olagligheter där istället wink

Sök