2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
ska tänka på det men man gör mycket när man e förbannad
tror jag blir avständ då
bara att låta killen leka, han har stulit min ide, ljugit för mej, hotat mej och så vidare men nu ska jag sluta förstöra denna tråd, och alla moderatorer, ta bort detta inlägg om ni inte tycker om det
mvh robin
Senast redigerat av sveaochedith (13 september 2008)