6777
Sök

BilLjuds forum

3 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
#1
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

6 851 Inlägg
12 september 2008
#2
Kul..har reggat mej, får väl se vart det leder.


3 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
#3
Det va roligt å höra smile

När lite folk reggat sig så kommer vi nog igång. big_smile

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
12 september 2008
#4
Jeppz, då va man reggad.....cool

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

605 Inlägg
13 september 2008
#5
sommarpojk3n skrev:
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

3 714 Inlägg
13 september 2008
#6
reggat mig nu med

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 653 Inlägg
13 september 2008
#7
sveaochedith skrev:
sommarpojk3n skrev:
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

haha här var det bittra miner hehe

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

605 Inlägg
13 september 2008
#8
Thullen skrev:
sveaochedith skrev:
sommarpojk3n skrev:
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

haha här var det bittra miner hehe

hade du vetat hela storyn hade du förstått varför   madmadmad

6 851 Inlägg
13 september 2008
#9
sveaochedith skrev:
sommarpojk3n skrev:
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

Ta sånt via PM..


605 Inlägg
13 september 2008
#10
TT-Avant skrev:
sveaochedith skrev:
sommarpojk3n skrev:
Hejsan,

Är en kille på 24 vårar som starat upp ett billjuds forum.
Tänkte att detta forumet kunde bli stort & Bli uppskattat av användare.

Finns kategorier så just DU kan få hjälp med ditt Billjud problem.

Adressen är: http://billjudexperterna.sajt.org/

Kolla annars in & regga dig.


Hälsningar Sommarpojk3n.

jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

Ta sånt via PM..

ska tänka på det
men man gör mycket när man e förbannad

1 302 Inlägg
13 september 2008
#11
Ta och berätta nu varför du är så förbanad för ?


sveaochedith skrev:
TT-Avant skrev:
sveaochedith skrev:
jasså, till mej sa du att du var 15

hoppas du lyckas med dit forum, och att du lämnar mej ifred
du vet om att väldigt många är sura på dej va

mvh

Ta sånt via PM..

ska tänka på det
men man gör mycket när man e förbannad
Senast redigerat av fegge_89 (13 september 2008)


3 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
#13
Roligt att höra smile

605 Inlägg
13 september 2008
#14
fegge_89 skrev:
Ta och berätta nu varför du är så förbanad för ?


sveaochedith skrev:
TT-Avant skrev:
Ta sånt via PM..

ska tänka på det
men man gör mycket när man e förbannad


tror jag blir avständ då sad

bara att låta killen leka, han har stulit min ide, ljugit för mej, hotat mej och så vidare
men nu ska jag sluta förstöra denna tråd, och alla moderatorer, ta bort detta inlägg om ni inte tycker om det

mvh
robin
Senast redigerat av sveaochedith (13 september 2008)

2 665 Inlägg
13 september 2008
#15
Kaka på kaka.
Billjudsforum finns ju här
och ett väletablerat forum på http://forum.lazzat.se/

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Administratör
11 968 Inlägg
13 september 2008
#16
Tack Rickard.

Låser härmed.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök