13 september 2008
Trådstartare
Någon här som vet hur man demonterar dörrsidorna på en Primera 98? Jag kan inte hitta några skruvar alls och antar att de sitter bakom någon del som "kläms" fast, men vilken?
Vill komma åt att ljudisolera och montera nytt framsystem.
Tacksam för hjälp!

"Bad sound kills good music"