6770
Sök

problem me låsningen på en saab 9-5

2 600 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#1
hej har ett problem me min 9-5 a är så att en av bakdörrana låser sig inte me fjärrlåset men låser upp me fjärren:P funkar att låsa manuellt då går låset ner. vad kan det vara för fel?

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#2
en 98 orginal larm och fjärr.
Senast redigerat av klimpan (14 september 2008)

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#3
nä inte vad jag hörde eller såg. men där imot nu när jag va ute och kollade så låses den inte upp ifrån början. så jag låste me nycklen sen låste upp igen. sen provade jag fjärren då funkar den igen.

gör som jag kör gubba racer=)


Sök