6768
Sök

Golvspånskiva

811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Funkar 22mm golvspånskiva att bygga baslåda med?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Saab
344 Inlägg
14 september 2008
22mm mdf, smile

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
Det fungerar strålande!

Det är det enda jag bygger med=)
Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.
Så nej, bygg i spån du, det är lättast=)

EDIT: Det hann en fan före om MDF wink
Senast redigerat av ShyGuy (14 september 2008)

811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.

Jag vet att MDF är det bästa men som sagt spån är billigare...  men då köper jag sånt då:D

Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
rough_boy skrev:
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Billigt och stadigt.

Jag vet att MDF är det bästa men som sagt spån är billigare...  men då köper jag sånt då:D

Det gör du rätt i grabben.
Gör en projekt-tråd av lådbygget=)

811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
ShyGuy skrev:
rough_boy skrev:
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Billigt och stadigt.

Det gör du rätt i grabben.
Gör en projekt-tråd av lådbygget=)

Jag får se om jag får låna en kamera av någon då^^  jag har även fått en ide om en "kåpa" över växelspaken med plexiglas med spår i sen blästra R 1 2 3 4 5 med svert undersida och dioder man borrar in så det lyser upp

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
Låter fräsigt. Men tänk på att en stark diod kan vara störande under mörkerkörning. Så ha gärna en av/på-knapp för den=)

811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
ShyGuy skrev:
Låter fräsigt. Men tänk på att en stark diod kan vara störande under mörkerkörning. Så ha gärna en av/på-knapp för den=)

Jo det är jag medveten om^^

Sök