6768
Sök

Golvspånskiva

811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#1
Funkar 22mm golvspånskiva att bygga baslåda med?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Saab
344 Inlägg
14 september 2008
#2
22mm mdf, smile

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
#3
Det fungerar strålande!

Det är det enda jag bygger med=)
Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.
Så nej, bygg i spån du, det är lättast=)

EDIT: Det hann en fan före om MDF wink
Senast redigerat av ShyGuy (14 september 2008)


811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#4
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Det är det enda jag bygger med=)
Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.
Så nej, bygg i spån du, det är lättast=)

EDIT: Det hann en fan före om MDF wink

Jag vet att MDF är det bästa men som sagt spån är billigare...  men då köper jag sånt då:D

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
#5
rough_boy skrev:
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Det är det enda jag bygger med=)
Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.
Så nej, bygg i spån du, det är lättast=)

EDIT: Det hann en fan före om MDF wink

Jag vet att MDF är det bästa men som sagt spån är billigare...  men då köper jag sånt då:D

Det gör du rätt i grabben.
Gör en projekt-tråd av lådbygget=)


811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#6
ShyGuy skrev:
rough_boy skrev:
ShyGuy skrev:
Det fungerar strålande!

Det är det enda jag bygger med=)
Billigt och stadigt.

Dock kommer folk börja propagera för MDF. MDF är ju tyngre per kubik, och betydligt dyrare.
Så nej, bygg i spån du, det är lättast=)

EDIT: Det hann en fan före om MDF wink

Jag vet att MDF är det bästa men som sagt spån är billigare...  men då köper jag sånt då:D

Det gör du rätt i grabben.
Gör en projekt-tråd av lådbygget=)

Jag får se om jag får låna en kamera av någon då^^  jag har även fått en ide om en "kåpa" över växelspaken med plexiglas med spår i sen blästra R 1 2 3 4 5 med svert undersida och dioder man borrar in så det lyser upp

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

RM-operatör
667 Inlägg
14 september 2008
#7
Låter fräsigt. Men tänk på att en stark diod kan vara störande under mörkerkörning. Så ha gärna en av/på-knapp för den=)


811 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#8
ShyGuy skrev:
Låter fräsigt. Men tänk på att en stark diod kan vara störande under mörkerkörning. Så ha gärna en av/på-knapp för den=)

Jo det är jag medveten om^^

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.


Sök