3735
Sök

Gas, Jbl, Sony, Jvc, Pioneer... - Vad rekomenderas?

173 Inlägg
15 februari 2006
Trådstartare
Hej!

Jag har ett Gas Alpha 4-kanals slutsteg och en Gas låda med två 10" som jag fått och hade nu tänkt att komplettera med en stereo och ett framsystem utan att det ska kosta för mycket pengar.  Vill tillägga att jag inte är ute efter ett monstersystem utan ett budgetpaket som låter hyffsat till en lagom kostnad.

Vad rekomenderar, eller avråder, då ni som är erfarna för märken eller butiker eller är det något man bör tänka på?

Tacksam för alla svar, tips, rekomendationer eller om någon inte varit nöjd med sina produkter!

mvh / Fredric

Servicetekniker
300 Inlägg
15 februari 2006
Som framsystem skulle jag rekomendera Rockfors Punch serie. Har själv det och är nöjd. Kostar inte allt för mycket heller.

M.v.h//Erik

Go hard or Go home!

1 453 Inlägg
15 februari 2006
Svenska DLS är grymt...Det är ju bara att kolla prisutdelningen från olika tävlingar.

1 161 Inlägg
15 februari 2006
kolla på brl.se där finns det ju ganska många paket att välja på

781 Inlägg
16 februari 2006
Brys på vad du ska lägga pengarna på och hur mkt du har?

Gas billiga högtalare spelar ju bra om man koller på prisklassen.. dom har nåt 6.5" och 5.25" kit system med separtad diskant och delningsfilter för 300 kr.. spelar bra för pengarna och även vanliga högtalare i samma prisklass.. deras 6/9or finns även dom och få rikigt billigt.. i ullaread hade dom 6/9 or från gas för under 300 kr.. dock inte på ullared digital.

har du bättre budget? då finns det helt andra grejer och rekomendera.. typ dom ovanför.

men kolla www.brl.se

Sök