15 september 2008
Trådstartare
hur ska jag enklast koppla in mitt slutsteg i min orginal stereo? (går det?) vet inte vad stereon heter men har det största paketet med cd växlare,högtallare i dörrar, instrumentering, bakdörrar och hatthyllan, + att det sitter ett orginal slutsteg någonstans, går det koppla in på orginalen eller? har haft lös tereon och sett vad det sitter för kablar men hittar inga lågnivå kablar...