15 september 2008
Trådstartare
Tja!
Var och inhandlade en början till ett ljudsystem till min golf igår, detta är mitt första ljudbygge och står ganska lost i hur jag ska ställa in allt.
lista på delar:
Stereo: Alpine CDE-9874RB
6*9: JBL T-696
Steg: GAS SILVERC4
Bas: JBL GTO1204BP
Har kopplat in allt till steget och bryggat basen och 6*9orna på 3 kanaler, läste instruktions boken. har oxå 2 lågnivå kablar från stereon.
Har då problemet att org högtalarna börjar spela nått hejdlöst högt efter bara några snäpp på stereon, finns det nått man kan göra åt detta? kom gärna med tips o tricks=)
Senast redigerat av Syramann1 (17 september 2008)