7649
Sök

Hur står sig ett Mac-audio Mp 2505 i dagens läge?

Skogsfan
649 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
#1
Som rubriken lyder. hur står sig detta steget idag? Med effektivitet, ljudkvalité, hållbarhet osv.

Vad är rimligt att ge för ett begagnat i gott skick?

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

369 Inlägg
16 september 2008
#2
Angående priset så kan du ju kolla annonssidor smile


Skogsfan
649 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
#3
Henk3 skrev:
Angående priset så kan du ju kolla annonssidor smile

Ja, priset som jag kan få ett för är ca 3000kr. Är det värt det?

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

369 Inlägg
16 september 2008
#4
Ja nog tror jag det kan vara värt, har inte just testat det steget men jag tycker macaudio håller bra kvalite på sina grejjer smile



Sök