Det beror på vilken vit nyans och material du använder dig av, olika toner ger olika resultat och om du t.ex. lackar med en vit sprayburk på en plåt ( blank och inte matt färg) då får du en minimal effekt... Men matta färger ger bästa resultatet så har du klistermärken så ger de sämre effekt än ett par du har skrivit ut själv på ett papper... Det är iaf min egna erfararenhet men inget som jag har någon fakta som backar upp
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Mina nålar reagerade på ett blacklight.. Sedan har jag vita mätartavlor och det lyste upp som bara fasen.. Har en bild här på garaget men tyvärr lite taskig kvalité-
Jag köpte mig ett rör som ska sitta i en dator. Knäckte skyddsplasten och sedan monterade jag in det i mätarhuset. Röret är ju endast 3 mm tjockt utan den runda plasten runt om.. Tror jag gav 75:- för det på Microstore.se
Mina nålar reagerade på ett blacklight.. Sedan har jag vita mätartavlor och det lyste upp som bara fasen.. Har en bild här på garaget men tyvärr lite taskig kvalité-
Jag köpte mig ett rör som ska sitta i en dator. Knäckte skyddsplasten och sedan monterade jag in det i mätarhuset. Röret är ju endast 3 mm tjockt utan den runda plasten runt om.. Tror jag gav 75:- för det på Microstore.se
Grymt snyggt! Skulle vilja ha sånt till min volvo, vart har du köpt dom vita tavlorna?