17 september 2008
Trådstartare
Tjosvejs
Båda nycklarna har helt plötsligt slutat funka....
å centrallåset också för den delen....
Några tips ?
Vart sitter relän/respektive säkringar ? inga ute i motorummet trasiga i alla fall å inne hade jag ingen lampa så jag kunde se vilka som var trasiga
tack för svar