vw_performance skrev:
apoteket00 skrev:
du skall göra enportad låda till den basen. jag använder själv lillebror6715 ochde lirar görgott.
självklart ska jag köra portat

hehe.. ok ok. så du är nöjd med lillebrorsan då?
bra! givetvis måste du göra lådan efter bilens akustiska förutsättningar..
jag har en låda som enligt lådprogrammet skall vara korrekt men är lite skeptisk till det men jag har lirat EN täving och med helt omeckad låda hade jag 142.2db med musik och där är massor att göra... dock så kan jag inte göra mycket åt lådan då jag har gjort den efter de fysiska förutsättningar jag har. så är det ibland. tyvärr. ett pluss är att det låter bra! så det är ara att handla=)
Senast redigerat av apoteket00 (18 september 2008)
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)