19 september 2008
Trådstartare
Tjena,
Har en Gas Alpha 210(2x 10" basar), och Gas Alpha X1600M slutsteg till den installerat och fungerar ok, men fjärrkontrollen(till slutsteget) värkar inte höja/sänka basen det minsta, även om lampan på den lyser...
Någon som har något tips?
Ett annat "problem"... ska det komma "diskantljud" från baslådan? för just nu gör de det(Har fade ca 60% bakåt om det spelar nån roll).
En fråga till.. Hur vet man var gränsen går till att höja "level" på slutsteget innan det inte klarar mer, har just nu ca 40-45%.
Tack på förhand,
Nick.
Senast redigerat av Niick (19 september 2008)
Blå saab 9-3 turba