grenröret är nu på plats om mer jobb blev det styrservon fick jag lov att plocka-bort för WG-anslutningen blev ivägen
sådär blev det det som måste göras är förlänge WG:anslutningen och kanske vrida lite på turbo flänsen för den är lite för nära broms-servon. men det går att knacka till en värme plåt oxå
så fint svetsat är det riktigt nöjd
skulle va snyggt ska göra dump anslutningen på tryckröret till insuget i stället.
här syns det va nära downpipen blir broms-servon
så blir insugsröret till turbon oxå lite mer fin lir bara
hehe jodå en annan kille fick göra det han gjode det typ över helgen löite fin lir kvar bara jo det märks om det blir lite ombyggnad på huven litet små diskret scoop eller nåt det märks. kanske bara ett hål..lite mer kylning
kollade styrboxen igår och boxen var inte chipad då blir man tvungen att göra det oxå eller köpa en box som redan är annars så har jag tonat originalbakljusen och provmonterat. men jag sätter nog på klarglasen ska försöka få ut den ur garaget för en liten testrepa under veckan så man ser att allt funkar som det ska
nu har jag hittat en oljekylare till kanon pris bilder på den kommernär den är inhandlat har även slarvat bort kameran därför inga bilder ska vara med i en tidning oxå stylingbörsen NR6 alltid något kommer ut den 27:e november
Hmm.. Är remskivorna verkligen i rostfritt eller alu? Kommer verkligen den där motorsetupen fungera i längden? Tro vad du får för avgastemp med original spridare och mappning? Kommer du inte spika sönder motorn totalt bara du börjar gasa lite? (Iofs så är originalboxen spärrad på 1 bar eller dyl. Men den där turbon lär ju flöda sjukt mycket!)
nej det blir mer fix med motorn med bränsle och tändning kommer bara köra å 1bar ska köpa ett litet mer aggresivare aggregat som funkar bättre på lågt varv
sänkte ner bilen idag från pallbockarna den är lite smått låg
böjrat även att koppla all ellen till el-fläkten och lite små grejer börjar ta form
även bilen måste ju sova lite låter täcket torka lite låg ute när det regnade bilder på bilen kommer imorgon när den är utkörd ur garaget
har gjort mer grejer men inte vart super duktig fotograf idag imorogn kommer bilen ut för lite luftning ska även kolla allt så allt sitter fast och allt funkar