downpipen svetsad. hämtar 18" däcken imorgon. sen ska bara en bromsskiva bytas och sen ska jag försöka hitta felet med tomgången
sen funderar jag på om det är någon som vet någon som besiktat med steg 3 chip 444cc och z32 LMM ? och om någon har en beskrivning på hur man ska kopplaom kablarna från original s13 till z32 LMM ?
tjo. avgasystemet monterat men läcker lite fortfarande
köpte ny sänkningsats idag oxå oå J-spec. och fick inga däck idag men skiter i det åker till bilprovningen ändå kommer säkert bli någon mer 2:a så onsdag smäller det
mer jobb när bilen nästan va klar men bara att ta nya tag
endast rullande men det fixar jag snart ska ni se men fälgarna gjorde sig jävligt bra tycker jag
ska fixas och sen besiktas. en lampa som var konstig fram. oljeläkage. och alla värdena var för höga. kollade upp och en ny lamdasond kostar 1800kr på mekonomen men vet inte om det är det som är fel men mne vi får se
Du var ju ganska snabb får man medge med släckaren. Den minsta brand kan ju ställa till med ganska mycket trubbel. Hoppas du inte hittar något tråkigt som hänt iom branden.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ny turbo är inhandlad och lite nya packningar. lamdasond och lite värmebandage.
bilen ska genom besiktningen så det så
kommer andra ett grenrör jag köpte som sedan blev bortglömt och liggandes hos min svåger eller xs-power det med som är topp-mount original. blev lite tajt mellan turbo och bromsservon igen men det ska jag att försöka lösa på nått vis.
ska även försöka fixa ett nytt bromsrör. lite ny slangar och etc... slänge upp någon bild sen när jag kommit igång igen
tjo. nu är jag tebax har fått upp intresset för bilen ännu en gång har bytt insugspackningen nu och monterat trimmet till den. nu fattas bara en T28 eller GT28 turbo som passar med att annat grenrör som j-spac just nu har fått in. med T25 fläns på.