Hej när jag hämta e30in min så funkade blinkersen kanon, sen var jag och tog ut en lampan på vänster sida så då gick den sönder så jag bytte efter de så blinkade den fort till vänster men vanligt till höger efter ett tag nu så blinkar de fort åt båda hållen.
Varningsblinkersen blinkar sakta/normalt.. har prövat byta blinkersrelät men vart ingen skillnad vad kan vara fel?
ryck loss varenda lampa ur sina behållare . kolla om nått av dessa oxiderat . spruta lite 5/56 och torka av kontakterna . men de gäller varenda en . sen ska det funka . ta en titt på baklampornas kretsar . lossa lamporna helt bak. stycket brukar oxidera som går till kretskorten till baklamporna .
eller enklast av allt . köpa styling lampor . hel vita nya runt om