7192
Sök

stereon dog :O

159 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#1
Var ute å körde igår EM, plötsöigt dör stereon, 200 m senare dör bilen.... bogserar hem den å konstaterar att generatorn sluttat ladda..... neutral

Fixar detta och köper nytt batterie.... sätter i stereon.. som int efunkar yikes yikes   vad kan detta bero på?? 

är en vanlig ennkel pineer enhet kan den ha gått sönder när batteriet tog slut på nå sätt?? är inget liv i den alls??

2 600 Inlägg
21 september 2008
#2
kolla säkringen är den hel så ha nog stereon gått sönder om inte nått annat ha hänt tongue vad jag har hört så kan dom vara känsliga om det blir för lite ström tongue men behöver inte vara sant.

gör som jag kör gubba racer=)

159 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#3
klimpan skrev:
kolla säkringen är den hel så ha nog stereon gått sönder om inte nått annat ha hänt tongue vad jag har hört så kan dom vara känsliga om det blir för lite ström tongue men behöver inte vara sant.

oki :S
sitter den då? bakom hela stereon va? big_smile

424 Inlägg
21 september 2008
#4
rosaelefjant skrev:
klimpan skrev:
kolla säkringen är den hel så ha nog stereon gått sönder om inte nått annat ha hänt tongue vad jag har hört så kan dom vara känsliga om det blir för lite ström tongue men behöver inte vara sant.

oki :S
sitter den då? bakom hela stereon va? big_smile

är det original kablarna så kan säkringen sitta i original hållaren ?
va är det för bil  ?

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

159 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#5
joliba_01 skrev:
rosaelefjant skrev:
klimpan skrev:
kolla säkringen är den hel så ha nog stereon gått sönder om inte nått annat ha hänt tongue vad jag har hört så kan dom vara känsliga om det blir för lite ström tongue men behöver inte vara sant.

oki :S
sitter den då? bakom hela stereon va? big_smile

är det original kablarna så kan säkringen sitta i original hållaren ?
va är det för bil  ?

Biltema Orginal... lr mena Volvo 740 gl  samma sak iof wink


Sök