21 september 2008
Trådstartare
Va fyllechaffis igår, och körde väl lite hårt kanske. i en vänstersväng dog iaf ljudet i bilen.
Har kollat så att det får ström, och i anslutningsblocken på steget så finns det mer än 12 volt. remote och sånt är kopplat, och säkringarna är hela.
Steget är ett Gas Alpha 4 kanals
Vad kan det vara som strular?
MVH Peter