7175
Sök

Koppla ihop TomTom med bilstereo

1 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#1
Hej.

Har en TomTom 730 Go bilnavigator (med inbyggd musikspelare och bluetooth handsfree) och hade tänkt koppla ihop den med bilstereon så att ljudet går ut i bilens högtalare. Någon som vet hur man gör? Om det går? Navigatorn har en 3.5 mm line-out och jag kör en Saab 9-5 Sportkombi -01. Vet inte vad det är för typ av stereo i den. Misstänker att det är en as1 med tanke på att jag bara har fyra högtalare i den (två i instrumentpanelen och två på bakdörrarna). Navigatorn har en Fm-sändare men det blir inte bra. Det blir störningar ibland o så. Någon som kan hjälpa?

Tack på förhand!


Sök