Hallå.
Fyller år nu på söndag, så tänkte önska mig lite ljud utav släkten osv

Men ja kör på Fusion i bagaget, så tänkte om jag skulle köra på samma ifram.
Nån som lirar Fusion i frontsystem?
Eller kan ni rekomendera något annat grymt ljud?

Allt drivs på ett steg också, så bra kräm finns det i kablarna iaf.
Och pengarna kan ju vara i en rimlig summa men säg gärna det ni skulle rekomendera.
Eftersom de inte är jag som kommer betala för de

Det handlar om 6,5" och 3,5" får även plats med 4" också=)
Sen ska jag även bygga in diskanser i A-stolpen och den andra stolpen, så diskans förslag uppskattas också=)
Så ge mig förslag på bra 6,5" och 4" även 3,5" och diskantser
