twin_cam skrev:
Jag slutade med GAS när en (1) DLS 10:a på 120W RMS (i någotsånär rätträknad hemmabygd låda) spöade två Alpha 12" i fabrikslåda...
DU ÄR INTE FÖRSTA DU
Alpha 2x12 lådan är AS MÅNGA LESS PÅ . verkligen . oavsett steg osv . HELT LESS är folk på den oxå
men just me en bas me plexi grejjen. det är enormt skämt
jag kan skänka den lådan gratis GAS LÅDAN . om ni ställer upp på ENTRY EMMA med det
.vill garva järnet sen
JAG gick in på BRL live . sa nu vill jag ha bra bas i bilen . Killen va dö säker den där är bra
jag tveka . sa två gånger det är en stor sedan jag har. borde ha sluten låda eller nått? att en såndär låda med bas inne i lådan klarar väll inte genom portar leverera ljudet i en sedan bil liksom . att den kanske låter bra i en FIAT UNO eller GOLF osv , nee han sa den ska du haa
va på semester . 50 mil hemifrån. DESPERAT på bas då jag plockat ut STORA LÅDAN och steget för få plats me grejjer. men när ändå tältet vart så skadat osv ville jag åka hem med bas ljud .
så klart STRAX innan stängning . körde till en mack i närheten lite lugnare. koppla den där . hade kablar färdigt . hörde. prova på alla sätt och vis ställa in . DET LÄR RUUNK . inget typ . kommer in 5 min senare. BÄCK SVART i butiken. de va bara åka hem missnöjd .
försökte sälja lådan sen till polarna. men dom va smarta. bad om provspelning i deras bil först HEHE
inte fasiken ville nån ha den inte
efteråt bytte jag bas i den. bort me skruvarna. off me plexit. off me basen. gjorde nått ännu desperatare. köpte ett bas element för 299kr på en stor marknad . tänkte med denna kanske det blir bättre. ja visst vart de bättre ljud direkt . inte så mkt men .,ok de fick duga . la den sen i kärringens bil väl hemma. där den höll 6mån
nu är lådan me trasig bas i. men den hela gas som va me orginal finns vid sidan av här i källaren. TA DEN
skruva dit den ,vem som har lust . jag skänker skitet
MEN JAG VARNAR FÖR SKIT DÅLIG BAS
end of my GAS story