en del som många glömmer är ju att i usa när dom pratar om kundkrets är det ju miljoner, i sverige några hundra,
och om vi ska kunna ta ut lön måste man ha lite högre vinst eftersom vi säljer mindre samt det kostar mer att ha företag i sverige,
sen ju mer folk handlar utomlands ju mer svenska företag kommer försvinna, och priserna blir ju inte lägre om ni tror det.
så tänk er för innan ni handlar utomlands, kan vara dax att man börjar bli som folket i usa och försöka stödja sitt eget land,
visst det är surt med alla skatter och sånt som vi har, men det är vi som har valt det också,
ingen ide nån kommer och säger att jag har inte valt detta, men ni gör ju inget åt det så det är ju samma sak.
nu drog det iväg lite,
men summan, handla i sverige stöd bilstereo intresset, samt så får du lättare och bättre garanti,
det blir billigare om du måste skicka in den på garantin,
du får svensk support,
nu sitter dock många bilstereo företag här och ger "gratis" support så vi gräver nog vår egen grav

men saken är att detta är nog ett intresse för många av oss och därför hjälper vi gärna till.
mvh nyberg