snipercat skrev:
hallå
jag funderar på att köpa 2 sånna basar av polarn
är
jbl p1220e bra basar?
hur många db kan man komma upp med dom om man driver dom med 2 st sinus sla 1500 dockas?
går det spela 120 db?
max-min decibel
vad som ni vet att nån har spelat med 2 sånna basar?
//honken
120 db spelar man me de mesta.. 140 ska inte va nå problem bara man bygger rätt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"