22 september 2008
Trådstartare
Tjenare, funderar på att köpa en dubbel DIN dvd sterio med inbygd 7" pekskärm och gps.
Frågan som lyder är, brukar det gå det att spela musik sammtidigt som gps:en är aktiverad?
Om inte så verkar det ju ganska onödigt att ha gpsen inbyggd i sterion och då kan man ju lika gärna köpa en såndära liten och smidig som man fäster med sugplopp på rutan...
Svenska Subaru Imprezaklubben...