22 september 2008
Trådstartare
Har en a4 som vägrar öppnas med fjärrkontrollen, som e på nyckeln. Cental-lås boxen gick sönder för et tag sedan, köpte nytt på VAG Audi södertälje för 3300kr! Där sa dom inget om att man måste koda om bilen för ytterligare 1500kr.
Min fråga är, finns det några omvägar? Kan man koda själv?
Det är en a4 -98. 2.8 v6.
Tacksam för svar!
Mvh,
Kristoffer.