Då om jag inte missminner mig sitter det 6x9" i bakluckan och 5,25 i instrumentpanelen, men hur du kommer åt dom i instrumentpanelen e jag lite osäker på, jag hade en -93:a och på den tog man dom ovan ifrån.....i bakluckan så får man kolla djupet på högtalaren, jag satt i några billiga 6x9 från Sony och det spelade väl ok...
Lycka till
Mvh
Jonas
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se