1990
Sök

Film: Om du försöker dra polisen i din VW Passat

956 Inlägg
26 september 2008
Gillade hans kommentar på slutet. "han springer". Lät så skoj bara.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

1 661 Inlägg
26 september 2008
Tycker det verkade som att han lyckades väldigt bra och att polisen hittade hans bil av en slump nästan.

933 Inlägg
26 september 2008
MrKerm skrev:
Också hört att polisen inte får köra fortare än 180km/h för att deras försäkringar slutar att gälla då..
Va en polis här i Göteborg som sa detta, är dock 4år sedan eller nått sånt så kanske är ändrat.. Även hört flera ggr att polisen avbryter en biljakt för att det går för fort.. Inte så inte förare eller bil klarar farten utan att det gått fortare än 180 i mer än ett visst antal meter...

Länge leve fortkörarna big_smile

Sedan tycker jag han körde ganska bra hade han bara kört lite fortare i slutet så hade han nog klarat sig tongue

Haha du kanske har sett för mycket på Tokyo drift tonguetongue

(IRONI)

3 124 Inlägg
26 september 2008
Det är svinigt att köra alldeles för fort i tättbebyggt område, men vafan, knappt 200 på motorvägen och polisen kör inte över 75 på 50 vägen någon gång... Är det att betrakta som vansinneskörning har jag nog skeva perspektiv på hastighet.

De flesta blöjraggarna i stan gasar väl upp i 75 på 50 väg när de ska köra på ställ ut från den lokala korvkiosken.
Senast redigerat av viccoA (26 september 2008)

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 september 2008
hmmmmm han skiter nog i om han får sitt körkort indraget det går likabra att köra utan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
28 september 2008
Hade för mig att de fick följa upp till 250km/h? Sen var tvugna att släppa.. Men blev osäker nu tongue Ja hans körkort borde dras in helt!

Even fools they say, can find a way out of the dark.

1 661 Inlägg
28 september 2008
Reeplayed skrev:
Hade för mig att de fick följa upp till 250km/h? Sen var tvugna att släppa.. Men blev osäker nu tongue Ja hans körkort borde dras in helt!

180Km/h vad vad jag har hört. Men jag antar att det är deras bedömning ifall det är säkert eller inte som gäller.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
28 september 2008
3månader i finkan och två år utan körkort? Två år i finkan hade vart mer lämpligt, SEDAN två år utan kortet efter det....

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

16 197 Inlägg
28 september 2008
hade han hållt sig till motorvägen så hade kan nog "vunnit"...hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

RELEASE ME!!
188 Inlägg
28 september 2008
haha vilken jävla dåre

release Me!!

2 283 Inlägg
28 september 2008
Han hade nog bråttom hem till Hagamannen.

R.I.P. Michael Jackson!

DFFL
9 020 Inlägg
28 september 2008
Har inte förstärkaren igång så jag hörde inte, men var det spår på vägen p.g.a. olja från passaten och var det därför det rök om den?

Var bilen stulen?

Och sist men långt ifrån minst, varför sprang han så jävla fjolligt och varför mitt i vägen?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
28 september 2008
Polisen får följa efter i max 34 kmh, sen måste dom stanna, gå ett varv runt bilen, sjunga farbror Abraham två gånger, sen får dom köra i max 9000 kmh, för det har min pappas kusins farbrors tant sagt.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

DFFL
9 020 Inlägg
28 september 2008
Goffen skrev:
chippad passat turbo 200hästar borde väl dra en målad polisbil i alla fall. Givetvis inget jag tänkt prova. Nästa gång ställ bilen ivägen så inte polisen kan köra ifatt dig smile

Nu har jag ingen aning om vad det är för motor (Om nu alla har samma) i polisbilarna.
Men med all utrustning så väger de väl en hel del mer?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 515 Inlägg
28 september 2008
hahah, vilken idiot!!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 515 Inlägg
28 september 2008
FireTraXX skrev:
Goffen skrev:
chippad passat turbo 200hästar borde väl dra en målad polisbil i alla fall. Givetvis inget jag tänkt prova. Nästa gång ställ bilen ivägen så inte polisen kan köra ifatt dig smile

Nu har jag ingen aning om vad det är för motor (Om nu alla har samma) i polisbilarna.

är det inte V70R bilar poliserna har? elr hade?

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 814 Inlägg
28 september 2008
Polisbilar väger antagligen lite mer än sina civila motsvarigheter men dem är väl oftast lite starkare också?

DFFL
9 020 Inlägg
28 september 2008
Audi_powah skrev:
FireTraXX skrev:
Goffen skrev:

Knappast, måste vara utanför polisens budget.

Russel Crowe, Gladiator.

1 515 Inlägg
28 september 2008
FireTraXX skrev:
Audi_powah skrev:
FireTraXX skrev:

hmm. . det hade jag hört av ett X antal polis bekanta personer hmm de sa att de hade vissa V70R bilar med ca 400hk etc. .

- Moget och lura mig! lol

3 124 Inlägg
29 september 2008
FireTraXX skrev:
Audi_powah skrev:
FireTraXX skrev:

Nu spelar ju bilens högre vikt mindre roll i höga motorvägsfarter, framförallt märks skillnaden i kurvor och rondell körning.

Enligt tidningen "Polishunden" som vi har på jobbet så kör polisen med 2.5T och T5 i sina Volvo V70 iaf.

Sök