7321
Sök

bmw 525 i larmproblem

355 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
#1
hej jag låste bilen innan med nyklen då blinkade larm dioden till o nu kan jag inte låsa upp bilen .. har ingen larmdosa så hur ska jag göra? tacksam för snabba svar..

Avstängd
367 Inlägg
24 september 2008
#2
lyft på högersida handtag .sen vrider du med nyckeln. lyft handtaget först .sen me nyckeln på hjälpmans sidan (nödöppning)  om det är Rosengårds edition . dvs e34

MVH Beyond

355 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
#3
okey tackar ...


Sök