hej jag låste bilen innan med nyklen då blinkade larm dioden till o nu kan jag inte låsa upp bilen .. har ingen larmdosa så hur ska jag göra? tacksam för snabba svar..
lyft på högersida handtag .sen vrider du med nyckeln. lyft handtaget först .sen me nyckeln på hjälpmans sidan (nödöppning) om det är Rosengårds edition . dvs e34