24 september 2008
Trådstartare
Tjoo!
Jag tänkte koppla in 2st extraljus som ska kopplas in som helljus, dvs lysa samtidigt som original helljusen.
Därmed tänkte jag ju att man ska ha samma strömbrytare, men hur ska jag koppla? Kan jag kanske helt enkelt bara skarva in dem på helljusets sladdar?
Eller blir det nåt fel då? Hur ska jag annars göra?
Det är 2st 55wattare.
//Markus E