Switch till slutsteget, rätt tänkt?

4ntr4x Legitimerad bilfantast
25 september 2008 · 223 Inlägg

Tänkte kolla nu om jag har rätt, som jag har förstått det ska det kopplas in som i bilden.
Har jag rätt eller har jag fel? Detta ska då naturligtvis göras med remotekablen.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62358/469943_zlqj9a.jpg

NJ_
25 september 2008 · 2 118 Inlägg

jag skulle då ha kopplat så lol

D.i.l.l.i.g.a.f
4ntr4x Legitimerad bilfantast
25 september 2008 · 223 Inlägg

NJ_ skrev:
jag skulle då ha kopplat så lol

Då tänker jag koppla det så också big_smile

Aga_Diff Bärs!
25 september 2008 · 3 456 Inlägg

Kör du Huvudenheten på tändningslåset? Om du gör det så hade jag inte kopplat så eftersom du då måste ha tändningen på för att kunna poppa med stegen...

BTW så funderar jag om din fråga verkligen passar i Chassi, bromsar och transmission? wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
4ntr4x Legitimerad bilfantast
25 september 2008 · 223 Inlägg

Aga_Diff skrev:
Kör du Huvudenheten på tändningslåset? Om du gör det så hade jag inte kopplat så eftersom du då måste ha tändningen på för att kunna poppa med stegen...

BTW så funderar jag om din fråga verkligen passar i Chassi, bromsar och transmission? wink

Nej, det enda som körs på tändningslåset är slutsteget. Självklart vet jag att man måste ha tändingen för att kunna få igång och poppa med slutstegen wink

Wops, hård natt/morgon. Lite trött så jag har missat att välja rätt kategori. My bad!roll

Sharky
25 september 2008 · 10 287 Inlägg

Fixat.

Göran
Moderator

4ntr4x skrev:
Wops, hård natt/morgon. Lite trött så jag har missat att välja rätt kategori. My bad!roll

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
4ntr4x Legitimerad bilfantast
25 september 2008 · 223 Inlägg

Sharky skrev:
Fixat.

Göran
Moderator

4ntr4x skrev:
Wops, hård natt/morgon. Lite trött så jag har missat att välja rätt kategori. My bad!roll

Tackar för det smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang