3501
Sök

Audi URS4 2.2TQ 370hk 550nm Projekt

666 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
Koop skrev:
Vilket fuskesystem du har på, inte ens 3" hela vägen wink

Jo tack jag vet  blir en ny dawnpipe baara de kommer in lite pengar smile men de är skarvat prcis dära vid wg rörert vetfan varför föraägaren har gjort så för

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

x40
1 209 Inlägg
10 december 2008
jätte fin bil och snygg jobbat... lycka till med allt...
detta blir skit bra..

Volvo S40 turbo.

666 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
mr_Hasse skrev:
jätte fin bil och snygg jobbat... lycka till med allt...
detta blir skit bra..

tackar tackar smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

utbildad klant
2 197 Inlägg
11 december 2008
Mäki skrev:
oggy_swe skrev:
Jag är fortfarande ny fiken på om det finns rumpvärme. jag verkar inte ha någon i min bil yikes audi A4 95a har du någon Mäki?

Det finns i nuvarande (eller, jag bytte stolarna så nu finns det inte). Men det fanns inte i min förra a4 heller, en 95a som var tyskimport, kolla om din är det.

Vad jag fattat det som på min låtsas far angånde rövvärme så är det något man måste välja till på audi.  eller omd et bara var att det var så i tyskland när man impoterada jag minns inte men stör inte mig;)

Mvh O.Frankeståhl

666 Inlägg
12 december 2008
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Mäki skrev:
oggy_swe skrev:
Jag är fortfarande ny fiken på om det finns rumpvärme. jag verkar inte ha någon i min bil yikes audi A4 95a har du någon Mäki?

Det finns i nuvarande (eller, jag bytte stolarna så nu finns det inte). Men det fanns inte i min förra a4 heller, en 95a som var tyskimport, kolla om din är det.

Vad jag fattat det som på min låtsas far angånde rövvärme så är det något man måste välja till på audi.  eller omd et bara var att det var så i tyskland när man impoterada jag minns inte men stör inte mig;)

precis , själv tror att de var tillval i tysklad men Min bil går lika bra utan så vem bryr sig lol
Senast redigerat av staffe_ (12 december 2008)

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

utbildad klant
2 197 Inlägg
12 december 2008
haha;) håller med dig det är nog tillval i tyskland:P jag tor att alla audi utan rumpvärme går bättre;) vi kna säga det iallafall. annars ser allt fin fint ut jobba på big_smile

Mvh O.Frankeståhl

666 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
oggy_swe skrev:
haha;) håller med dig det är nog tillval i tyskland:P jag tor att alla audi utan rumpvärme går bättre;) vi kna säga det iallafall. annars ser allt fin fint ut jobba på big_smile

hehe vi kan ju hoppas på de i alla fal wink tackar tackar

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

666 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44375/524454_zbnku2.jpg
Braweheart här på garaget gjore ett tema till min tele av lite bilder på s4an vart riktigt grymmt tack tack

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

14 Inlägg
29 december 2008
Kul projekt o följa:) speciellt när man är galen i Audi big_smile och lite andra tyska märken men audi är högst på listan och ska snart inhandlas en wink
Senast redigerat av jesperi (29 december 2008)

666 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
jesperi skrev:
Kul projekt o följa:) speciellt när man är galen i Audi big_smile och lite andra tyska märken men audi är högst på listan och ska snart inhandlas en wink

Hehe helt rätt cool

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

666 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44375/532954_zy6geu.jpg
ut och rasta bilen i snön i gen smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

CarCass
627 Inlägg
2 januari 2009
Nä, fler bilder eller film vill vi ha wink smile

Join the Evolution

666 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
CarCass skrev:
Nä, fler bilder eller film vill vi ha wink smile

AA de kommer fram mot sommaren den står undan ställd nu men man mosste ju lufta den efter gatan i bland big_smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

utbildad klant
2 197 Inlägg
2 januari 2009
fräckt det i telen vill jag med ha;) kul och leka i snön?

Mvh O.Frankeståhl

666 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
fräckt det i telen vill jag med ha;) kul och leka i snön?

vill du ha samma som jag har ? så kan jag skicka över filen på mail så är de baara att lägga in den annars får du snacka med han som gjorde den dära åt mig så gör han säkert en åt dig åå smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

342 Inlägg
11 januari 2009
vad kör du med för koppling i bilen? orginal eller?

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

666 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
jusst nu sitter de en orginal men skulle haft en sinter wink du då?

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

342 Inlägg
18 januari 2009
jag har ett 3b svänghjul med 707 tryckplatta och 4 puck sinter liggandes men ska i med värre.. smile
spec stage 5+.. extrem ska den tydligen vara så det blir nog.. lagom.. smile
slirar orginal för dig nu eller?

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

666 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
fr3drik skrev:
jag har ett 3b svänghjul med 707 tryckplatta och 4 puck sinter liggandes men ska i med värre.. smile
spec stage 5+.. extrem ska den tydligen vara så det blir nog.. lagom.. smile
slirar orginal för dig nu eller?

Okej sälja big_smile  den slirade när jag fick den då ran olja ner fårn vevhusventen så jag plockade ner de och gjorde ren koppigen så nu värkar de fungara men visst skulle man haft en riktigt tongue

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

666 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
Nu är Audin påställd och utställd i snön big_smilebig_smilebig_smilebig_smile snöiga bilder kommer snart cool
Senast redigerat av staffe_ (23 januari 2009)

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

Sök