Vilket fuskesystem du har på, inte ens 3" hela vägen
Jo tack jag vet blir en ny dawnpipe baara de kommer in lite pengar men de är skarvat prcis dära vid wg rörert vetfan varför föraägaren har gjort så för
Jag är fortfarande ny fiken på om det finns rumpvärme. jag verkar inte ha någon i min bil audi A4 95a har du någon Mäki?
Det finns i nuvarande (eller, jag bytte stolarna så nu finns det inte). Men det fanns inte i min förra a4 heller, en 95a som var tyskimport, kolla om din är det.
Vad jag fattat det som på min låtsas far angånde rövvärme så är det något man måste välja till på audi. eller omd et bara var att det var så i tyskland när man impoterada jag minns inte men stör inte mig;)
Jag är fortfarande ny fiken på om det finns rumpvärme. jag verkar inte ha någon i min bil audi A4 95a har du någon Mäki?
Det finns i nuvarande (eller, jag bytte stolarna så nu finns det inte). Men det fanns inte i min förra a4 heller, en 95a som var tyskimport, kolla om din är det.
Vad jag fattat det som på min låtsas far angånde rövvärme så är det något man måste välja till på audi. eller omd et bara var att det var så i tyskland när man impoterada jag minns inte men stör inte mig;)
precis , själv tror att de var tillval i tysklad men Min bil går lika bra utan så vem bryr sig
haha;) håller med dig det är nog tillval i tyskland:P jag tor att alla audi utan rumpvärme går bättre;) vi kna säga det iallafall. annars ser allt fin fint ut jobba på
haha;) håller med dig det är nog tillval i tyskland:P jag tor att alla audi utan rumpvärme går bättre;) vi kna säga det iallafall. annars ser allt fin fint ut jobba på
hehe vi kan ju hoppas på de i alla fal tackar tackar
fräckt det i telen vill jag med ha;) kul och leka i snön?
vill du ha samma som jag har ? så kan jag skicka över filen på mail så är de baara att lägga in den annars får du snacka med han som gjorde den dära åt mig så gör han säkert en åt dig åå
jag har ett 3b svänghjul med 707 tryckplatta och 4 puck sinter liggandes men ska i med värre.. spec stage 5+.. extrem ska den tydligen vara så det blir nog.. lagom.. slirar orginal för dig nu eller?
Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
jag har ett 3b svänghjul med 707 tryckplatta och 4 puck sinter liggandes men ska i med värre.. spec stage 5+.. extrem ska den tydligen vara så det blir nog.. lagom.. slirar orginal för dig nu eller?
Okej sälja den slirade när jag fick den då ran olja ner fårn vevhusventen så jag plockade ner de och gjorde ren koppigen så nu värkar de fungara men visst skulle man haft en riktigt