7583
Sök

instrumen bräda volvo 242 -75

127 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#1
Nu till frågan hur får man ur instrumentet på volvon.. har skruvat bort dom 2 skruvarna men de sitter fasst upptill.. har en lös panel som jag kikat på och de är 2 metall bitar som håller fasst instrumentet, men hur får man lös det?? går inte att vinkla lös iaf.. måste man skruva lös brädan för att ta lös det??

tacksam för svar smile


4 506 Inlägg
28 september 2008
#2
Nya instrumentbrädan kan jag utantill i huvudet, Men den gammla har jag ej mekkat med.
Fixa en bra bild frammifrån, så kanske jag kan klura ut det om inte ngn annan kan ge
dig ett svar snabbt.

Vh Andreas

Kan du andas kan du dö.

I got Dubs!
2 423 Inlägg
4 506 Inlägg
28 september 2008
#4
Adde666 skrev:
http://forum.svenska200klubben.se/
Har för mig det står där

Det gör det ju visserligen alldeles säkert.
Så läs där, så kan jag gå och lägga mig:) roll

Lycka till!

Kan du andas kan du dö.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
28 september 2008
#5
Två skruvar i ytterkant.....sedan en jäkla massa i nederkant.
De i nederkant sitter i en tredelad balk man nte behöver ha med när man lossar.
Mittkonsolen måste lossas för att få loss de två mittersta skruvarna.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök