7623
Sök

tips på 4 kanals steg

558 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#1
behöver ett nytt steg till bilen. behöver ett 4 kanals steg. har tänkt lägga  utrunt 1000-1500 på steget.
jag har kollat lite på det här http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp … VGR=U1300.
eller finns det andra bättre steg i den prisklassen?

Avstängd
367 Inlägg
28 september 2008
#2
skulle tatt den nyaste från blaupunkt och brc i så fall

Blaupunkt GTA 480
1490kr

den får dom hem till dig på 3-7 dar ?

vad ska du ha steget till? driva framsystem och hatthylla? vad för högtalare?
Senast redigerat av beyond (28 september 2008)

MVH Beyond

558 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#3
det ska driva 2 rockford 5.25or och 2 6*9or.

730 Inlägg
28 september 2008
#4
jag har funderat på detta 4 kanals steget
http://conrad-schweden.websale.biz/cgi/ … e%2Fmd5%7D


verkar vara vettigt för pengarna wink

Mvh // Charlie
Senast redigerat av Shallie (28 september 2008)

Fölkesberg Racing =)

5 852 Inlägg
28 september 2008
#5
Jag tror inte på dessa 4x400 watt och sen har dem en 25A säkring så att dem ska lämna det känns lika otroligt som att världen går under om 10 min.

Sry OT.

I vilket fall som helst så finns ju µDimension Element El54 för 1499:- och det tycker jag är vettigt som fasen i den prisklassen. smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Avstängd
914 Inlägg
28 september 2008
#6
Jag kan rekomendera RTA Screem IV, Jag är mkt nöjd med mitt smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

730 Inlägg
28 september 2008
#7
Saab900Racing skrev:
Jag kan rekomendera RTA Screem IV, Jag är mkt nöjd med mitt smile

Köper man dessa då ? smile)

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

Avstängd
367 Inlägg
28 september 2008
#8
Raveland
och
RTA

är djupaste china träsket

där ska man inte va

kör utan tvekan blaupunkten för 1490kr
du har ju ändå rockford högtalare liksom
håll dig till riktigt bil ljud

inget china smäck

RTA är Ridetechs eget märke
och RAVELAND är via Conrad
allt made in china

men blaupunkt står för kvalitet

MVH Beyond

558 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#9
tacktack jag kör på blaupunkt:)


Sök